8 Reacties

2 jaar geleden

Hier heeft onze dochter ook heel veel Netflix gekeken hoor.. nood breekt wet dacht ik dan maar.. gelukkig voelde ik me na 2 dagen weet wat beter worden dus toen was het filmpjes kijken ook gelijk voorbij...

2 jaar geleden

Het is even niet anders, hier net hersteld van een buikgriep met 2 kids, 20 maanden en 1 van bijna 4 jaar.. dan maar de tv aan en filmpjes kijken.. verder veel speelgoed voor de dag gehaald.. ze doen het dan toch super ze zien dat je echt ziek bent en vermaken zich dan wel..

2 jaar geleden

Ik heb ook laatst corona gehad en een mannetje van 20 maanden om me heen. Ik heb me er maar aan overgegeven dat de dag bestond uit filmpjes kijken en binnen spelen. Is even niet anders. Mijn zoontje kan dan ook gelukkig heel makkelijk zich zelf vermaken.

2 jaar geleden

Het even accepteren dat het nu even zo is. Straks als je weer de energie hebt ga je er weer lekker samen op uit!

2 jaar geleden

Luisterboeken of rustige muziek opzetten viel hier wel goed. Ik ben net weer hersteld van corona. Ik testte 4 dagen na de booster positief... Dus dat werd Duplo klaarzetten en s avonds eten bestellen.

VRIEND

2 jaar geleden

Hoe oud is je zoontje? Kan hij misschien even buiten in de tuin spelen als je die hebt? Deur open, kind naar buiten en jij kijkt vanaf binnen hoe het gaat? Moet je kindje natuurlijk wel aan toe zijn om alleen naar buiten te gaan en het niet te hard stormen. Maar vandaag vond mijn zoontje het wel leuk om achter de wegwaaiende blaadjes aan te rennen. Anders muziek opzetten zodat hij lekker kan dansen. Klei op tafel zetten en lekker kleien en man later weer op laten ruimen. Een zo hoog mogelijke toren laten bouwen van Duplo. Ik bedenk ook maar wat, geen idee wat haalbaar is. Wel lastig hoor. En anders maar wat meer tv. Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

2 jaar geleden

Bedankt voor alle lieve antwoorden. Het helpt toch om te accepteren als je weet dat anderen het ook zo oplossen. Helaas is mijn zoontje nu zelf ziek geworden. Zijn jullie kindjes ook ziek geworden? Hij heeft 40 graden koorts, heb hem nog nooit zo ziek gezien. Terwijl internet aangeeft dat meer dan 39 koorts bij kleine kindjes niet echt voorkomt met corona. Hebben jullie hier ervaring mee? Mijn vriend is overigens nog steeds negatief en nu met zoontje bij de huisarts op verzoek van de ha.

2 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Bedankt voor alle lieve antwoorden. Het helpt toch om te accepteren als je ...
Ach wat zielig.. met zelftesten kunnen kindjes nog heel lang negatief testen. Hier werd mn dochter ook ziek uiteindelijk. Gelukkig was bij ons de hoge koorts snel weer voorbij..