9 Reacties

2 jaar geleden

Ohh hier ook helse driftbuien!! Niet alleen savonds!! Geen tips, wel herkenning!

2 jaar geleden

Herkenbaar, ik heb helaas geen tips. Ik volg.

2 jaar geleden

Onze dochter van 20 maanden doet dat ook. Voorheen altijd een goede slaper geweest. We doen niets anders dan anders. Dus alle tips zijn welkom. Kom slaap tekort dus zodra ze in de middag zonder problemen naar bed gaat doe ik ook nog een dutje!!

2 jaar geleden

Ja herken ik ook echt, vooral dat in het hoekje van het bed zitten! 🤷🏼‍♀️ Wij doen elke nacht hetzelfde. We verschonen zijn luier, bieden hem een flesje aan, geven hem geborgenheid op schoot en daarna leggen we hem weer in bed. En dat is het. Soms huilt hij daarna nog 5 min, soms 45 min, het is wat het is. Uiteindelijk valt hij weer in slaap. Dit heeft ongeveer anderhalve week geduurd, hij slaapt nu sinds twee nachten weer door. Hij is overigens ook al een hele tijd rond 5.45u-6u wakker? Bedtijd maakt niet uit, altijd ontwaakt hij rond die tijd.

2 jaar geleden

Herkenbaar maar random. Niet per se voor slapen gaan. Wel ook ineens steeds 5u wakker.

2 jaar geleden

Reactie op Josefiennnn

Ja herken ik ook echt, vooral dat in het hoekje van het bed zitten! 🤷🏼‍♀️ ...
Wat knap dat jullie hem zolang soms laten huilen 🙏🏻 mag gezegt worden want lijkt me heel moeilijk.

2 jaar geleden

Herkenbaar en ik word het zo beu. Hier duurt het al 5 a 6 weken. We hebben maar 3 nachten goed geslapen. Veel huilen hysterisch doen. Uren wakker liggen. Geen tips helaas. Zit hier te duimen dat hij wel een keer weer goed slaapt

2 jaar geleden

Reactie op Janine&Rox

Wat knap dat jullie hem zolang soms laten huilen 🙏🏻 mag gezegt worden wan ...
Ja is het ook. Maar bij ons zoontje maakt het niet uit of je er naast zit of niet, hij blijft zeuren en gaat niet slapen. Die wetenschap maakt het wat minder erg. Inmiddels slaapt hij alweer een poosje elke nacht lekker door, dus ik hoop dat we dit eerst weer gehad hebben. Hij is nog wel rond 6u wakker elke ochtend, maar als dat het enige is dan teken ik ervoor. 🙂

2 jaar geleden

Hier ook ineens. Helemaal hysterisch als hij naar bed moet in de middag en avond. Ik weet t ook niet meer