11 Reacties
2 jaar geleden
Overigens ging t erover dat mijn dochter bang was enz: niet de dame op leeftijd😂
2 jaar geleden
Herkenbaar. Ik laat haar ook gewoon even op de grond uitrazen hoor. Wat mensen ook zeggen. Maar weet je wat ik het aller aller ergste vind is dat mensen toe gaan staan kijken van hoe los je dit op. Ik heb echt al een keer hard door de winkel straat geroepen. Triest hoor mensen nog nooit een huilend en drammend kind gezien😡 dat mensen gewoon serieus gaan staan kijken he pffffff en dan vraag ik me af waarom ....gewoon doen wat jij denkt dat gaat helpen. En probeer het los te laten hoe de oudere reageren 💪
2 jaar geleden
Ik heb dr ook heel hard achter t mensje aan gegild dat ze zich lekker druk moet maken of ze optijd kwam voor de bingo ipv over mijn opvoeding, niet aardig bedenk ik me nu maar ach… zij was ook niet aardig
2 jaar geleden
Reactie op MeisjesMams
Ik heb dr ook heel hard achter t mensje aan gegild dat ze zich lekker druk ...
🤣🤣🤣 geweldig die ga ik onthouden...ik ga stuk🤣💪 zie je powermoeder ben je
2 jaar geleden
Reactie op Corina-mike
🤣🤣🤣 geweldig die ga ik onthouden...ik ga stuk🤣💪 zie je powermoeder ben ...
Hahaha ik denk dat moeders powervrouwen over t algemeen zijn met heeeeeeeel veel geduld; maar ga die van jou ook onthouden!😂
2 jaar geleden
Joh die moet zichzelf maar eens achter de oren krabben, waar bemoeit ze zich mee?
Jij kent je kleintje het beste en als dit de beste manier is om met haar boosheid om te gaan dan kunnen al die andere mensen, die daar dan vast wel weer wat van vinden, pech hebben. Ikzelf laat mijn dochter ook eventjes uitrazen, want eerder is er echt geen land mee te bezeilen. En als er dan iemand commentaar daar over heeft, zal ik hem of haar even vriendelijk vragen waarom ze denken dat ze zich met de opvoeding van mijn dochter menen te moeten bemoeien.
2 jaar geleden
Reactie op Noxxi
Joh die moet zichzelf maar eens achter de oren krabben, waar bemoeit ze zic ...
Ja precies… t zijn wel vaak ook oudere die dan dr een mening over moeten hebben heb ik t idee
2 jaar geleden
Ik heb er 1 die gewoon op de grond gaat liggen, midden op straat of midden in de winkel. Ook fijn. Krijg je met geen mogelijkheid mee en negeert mij volledig. Ik loop dan ook gewoon door en wordt van alle kanten bekeken.
Voordeel is dat mijn zoontje vanzelf komt. Nadeel, anderen vinden hem zielig en geven hem aandacht en kijken mij boos aan.
Kijk gewoon boos terug 😅😂
Mijn zoontje volgt vanzelf als ik weg loop. 👌
2 jaar geleden
Reactie op Ukhoorn
Ik heb er 1 die gewoon op de grond gaat liggen, midden op straat of midden ...
Hmm ja dat heb ik ook wel is gedaan in de supermarkt🤔, maar boos terug kijken durfde ik nooit omdat je dan alles probeert te sussen; maar helpt dat; schrikt t mensen af?🤔🫣 zoja dan moet ik dat ook maar is gaan proberen
2 jaar geleden
Meid, trek je niets aan van anderen. Jij bent de moeder en laat anderen lekker denken en vinden wat ze willen. Doen ze toch wel. Onze zoon is ook een doordrammer met een hele sterke wil! Ik zet hem zo in de hoek van de supermarkt als hij een driftbui heeft. De groeten ermee 🤭
2 jaar geleden
Reactie op Ukhoorn
Ik heb er 1 die gewoon op de grond gaat liggen, midden op straat of midden ...
Hahaha ja die van mij doet dat ook. Super irritant en kan er ook nog wel om lachen.
Heb er eigenlijk vooral lol om met anderen..
Zo van "u mag erbij gaan liggen hoor, als u zin heeft".. of "schijnt normaal te zijn als je er even zat van alles bent".
Meeste mensen snappen wel dat die kinderen van ons soms dwars zijn. Ik moet wel m'n lachen inhouden ;)