9 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook ineens rond deze leeftijd een vrij slechte avond eter, al is hij ook veel ziek geweest, corona, buikgriep etc. At ook vrijwel alles.. en nu veel minder. Vooral avondeten en groente minder goed. Derest gelukkig nog goed. Ik probeer het los te laten.. dwingen heeft absoluut geen zin. Ook dit is weer een fase! Hope so haha.

2 jaar geleden

Reactie op ADP

Hier ook ineens rond deze leeftijd een vrij slechte avond eter, al is hij o ...
Mijn zoon was ook ziek, buikgriep gehad en nu heeft hij last van waterpokken. Maar sinds hij ziek is geweest is het eten ook minder geworden. Ik hoop het ook dat een fase is 🤞😏

2 jaar geleden

Jep hier ook, toevallig ook al die tijd al heel erg Verkouden...

2 jaar geleden

Hier ook. Altijd heel goed gegeten en nu voornamelijk brood willen eten. Hopelijk een fase inderdaad!

2 jaar geleden

Ook hier, onze zoon is 3 en heeft iedere keer van die fases. Soms eet hij alleen een toetje en daarmee gaat hij naar bed, snap niet dat hij het volhoudt maar hij doet het er goed van. Rauwkost eet hij wel enigszins dus dat probeer ik dan tijdens het avondeten of als tussendoortje en gepureerde soepen lukken ook nog wel een beetje. Misschien kan dat je nog helpen om wel wat voedingsstoffen binnen te krijgen? Verder denk ik ook maar dat het overgaat en probeer ik niet teveel te pushen want dan is de sfeer aan tafel voor de anderen ook niet fijn. Succes!

2 jaar geleden

Helaas geen tips.. Maar hier ook een kleine eigenwijs die altijd heel goed zijn groente en fruit at en nu ook sinds 3 weken ongeveer niet meer. Ik probeer me er niet zo druk om te maken en iedergeval geen strijd met hem te voeren.. Hopelijk is deze “fase” snel voorbij haha🙈

2 jaar geleden

Hier ook met me dochtertje ze eet alleen fruit enzo

2 jaar geleden

Appelmoes.. Bij aardappels en groente. Rijst/pasta/couscous etc eet onze zoon wel goed nog. Als hij niet goed eet doe ik na het eten yoghurt met paar lepels havermout. Vult dan toch iets meer!!

2 jaar geleden

Ook hier al een aantal maandjes geen warm eten meer.. ook veel ziek geweest, verkouden en vooral die stomme doorkomende tandjes zijn de boosdoeners!!