20 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Floor92
Zie ze inderdaad ook veel. Misschien mama’s die voor een volgende zwangersc ...
Ja.. Overduidelijk. Maar daar kan een nieuw forum voor gestart worden. Die er ongetwijfeld al is
2 jaar geleden
Reactie op mamaeline
Ik heb geen antwoord op de hoe-kan-dat-vraag, maar ik deel je bezorgdheid.
...
Oh ja dan is het extra vervelend. Sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op FemkeXx-24
Heeel irritant! Misschien moeten we ze massaal rapporten 😂
Hahaha ja daar dacht ik ook al aan, maar dat is wel heel extreem toch? 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Floor92
Zie ze inderdaad ook veel. Misschien mama’s die voor een volgende zwangersc ...
Ja maar daar is dan toch een nieuwe groep voor? Met de nieuwe uitgerekende maand?
2 jaar geleden
Herken dit wel hoor! Ik dacht dat dit de geboorteclub juni 2020 is maar zie inderdaad ook dingen voorbij komen waarbij vrouwen dit jaar bevallen.. geen idee waarom dit dan hierin terecht komt?
2 jaar geleden
Reactie op ClaudiaNoëlle
Herken dit wel hoor! Ik dacht dat dit de geboorteclub juni 2020 is maar zie ...
Nee! Ik dus ook niet. Maar vraag het me wel af… Misschien reageert er iemand die het wel weet…
2 jaar geleden
Reactie op ClaudiaNoëlle
Herken dit wel hoor! Ik dacht dat dit de geboorteclub juni 2020 is maar zie ...
Ik denk dat het komt omdat het dan om een 2e 3e etc gaat van iemand die een baby heeft van juni 2020
2 jaar geleden
Ja zijn de volgende kindjes volgens mij. Ik vind het ook irritant en ook wel pijnlijk, want is hier niet aan de orde.
2 jaar geleden
Ik ben het hiermee eens. Ondanks dat het misschien om een tweede of derde kindje gaat… ik zou heel graag een tweede kindje willen maar momenteel is dat even niet mogelijk.. lezen over zwangerschappen en foto’s van testen zijn ook voor mij erg confronterend..
VRIEND
2 jaar geleden
Ik weet niet of ze het bewust in deze geboorteclub plaatsen, maar heb het idd ook al vaker gezien. Heb ook al vaker topics gelezen van ‘juni 2020-ers’ die in hun topic aangaven dit niet fijn te vinden. Misschien kunnen we zelf een beetje voor moderator spelen in deze geboorteclub 😇
2 jaar geleden
Oké misschien moeten we ze dan toch maar rapporteren? Dan worden de moderators zich er iig bewust van dat dit gebeurt in deze groep.
2 jaar geleden
Dag allemaal,
We krijgen veel meldingen over de topics rondom zwanger zijn of worden die hier in deze geboorteclub worden aangemaakt. Ik vermoed dat veel gebruikers in deze club opnieuw zwanger (willen) worden en zich hier vertrouwd genoeg voelen om daar een vraag of twijfel over te delen.
Ik kan me voorstellen dat een aantal gebruikers liever niet door deze topics heen wil scrollen. Daarom heb ik een overkoepelend topic in deze geboorte club aangemaakt, waar de leden die opnieuw zwanger willen worden of zijn elkaar kunnen opzoeken met vragen, twijfel of andere dingen. Hopelijk zorgt dit ervoor dat er dan minder losse topics over rondom dit onderwep worden aangemaakt.
De irritatie is bij ons, achter de schermen, bekend en we zullen een extra oogje in het zeil houden. Ik sluit daarom nu wel dit topic.
Groetjes,
Anna | Moderator