24 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje leg ik meestal rond half 1 naar bed. Hij slaapt dan tot ongeveer half 3

2 jaar geleden

Ja herkenbaar, hier wil ze ook niet , maar op laten is geen optie hier omdat ze dan om 17.00 op de bank in slaap valt . Dus ik leg haar er toch in en zeg dan rustig je hoeft niet te slapen maar wel even uitrusten 🙈 8 van de 10 keer valt ze dan toch ergens in slaap

2 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Ja herkenbaar, hier wil ze ook niet , maar op laten is geen optie hier omda ...
Ja lastig. Ze zeide net op de opvang ook hij vecht echt tegen zijn slaap. Zodra hij bijna in slaap valt als ze hem dan maar laten rusten op de bank dan staat hij meteen op.

2 jaar geleden

Reactie op Rowenta

Mijn zoontje leg ik meestal rond half 1 naar bed. Hij slaapt dan tot ongeve ...
Exact hetzelfde hier. Valt vaak direct in slaap. Om vervolgens met bedtijd te gaan rellen

2 jaar geleden

Reactie op Gizmo-24

Exact hetzelfde hier. Valt vaak direct in slaap. Om vervolgens met bedtijd ...
Ja ik herken het. Ik vind het lastig, zonder middagslaapje kan hij echt nog niet

2 jaar geleden

Reactie op Rowenta

Ja ik herken het. Ik vind het lastig, zonder middagslaapje kan hij echt nog ...
Nee hier idem. Vind het ook echt lastig

2 jaar geleden

Wij leggen hem tussen 12:30 en 13:30 in bed. Ligt beetje aan hoe de dag gaat. Proberen meestal 13 uur in bed te leggen. Roept vaak ook niet naar bed toe, maar vaak zodra hij ligt vallen z'n ogen al bijna dicht. Slaapt dan meestal tot 16 / 16:30. Soms zelfs wakker maken.

2 jaar geleden

Reactie op Firstborn88

Wij leggen hem tussen 12:30 en 13:30 in bed. Ligt beetje aan hoe de dag gaa ...
Ja dat is hier al niet. Hij gaat staan en blijft roepen uit bed

VRIEND

2 jaar geleden

Hier ook tussen 12:00 en 13:00 en dan 2 a 2,5 uur en heeft het echt nog nodig..we hebben een sterrenprojector dat helpt bij hem om evt rustig te worden.. is erg wisselend wanneer kindjes stoppen met middagslaapjes hoor ik in mijn omgeving, denk dat ze het zelf aangeven..geen idee😕 Mn zus en ik sliepen thuis zelfs nog even na de kleuterschool😴

2 jaar geleden

Reactie op L-Lewis

Hier ook tussen 12:00 en 13:00 en dan 2 a 2,5 uur en heeft het echt nog nod ...
Ja hij geeft t zelf ook wel aan dat hij niet wil. Vindt het alleen sneu voor hem dat hij uiteindelijk dood moe is aan eind van de middag.

VRIEND

2 jaar geleden

Ja hij geeft t zelf ook wel aan dat hij niet wil. Vindt het alleen sneu voo ...
Ja snap ik 😔 en als je hem even laat liggen gaat hij dan erg tekeer?

2 jaar geleden

Reactie op L-Lewis

Ja snap ik 😔 en als je hem even laat liggen gaat hij dan erg tekeer?
Ja. Hij gaat meteen staan. En niet meer liggen. Ga het morgen nog eens proberen. Toen hij net 2 was moest ik ook echt zeggen gaan liggen en blijf liggen. Toen viel hij nog wel in slaap. Maar sinds 4 weken werkt dat ook niet meer.

2 jaar geleden

Hier zelfde probleem gehad. Wij zijn weer begonnen met flesje meegeven in bed en dat werkt perfect. Wel gilde hij alsnog die eerste keren, maar gewoon Coldplay turkey en liedje aanzetten. 1e keer 1 uur geschreeuwd 2e keer kwartiertje en nu nooit.meer problemen

2 jaar geleden

Hier wisselend. Zaterdag was het van 11 tot 12 uur. Zondag was het 12.20 tot 14.20 uur en gisteren maandag was het van 13 tot 15.15 uur. Ik merk dat ik hem in bed leg wanneer hij vaak jengelt of gaat vragen of ik hem wil optillen. Maandag gebeurde het overigens niet en dan merk ik dat vanaf 13 uur naar bed ongeveer een fijne tijd is.

2 jaar geleden

Bij ons slaapt hij ongeveer 5 kwartier nog, variërend tussen 13u en 15u. Ligt eraan hoe laat hij ‘s morgens wakker was enz.

2 jaar geleden

Reactie op Josefiennnn

Bij ons slaapt hij ongeveer 5 kwartier nog, variërend tussen 13u en 15u. Li ...
Maar leg je hem dan bijvoorbeeld ook nog om 15.00 in bed?

2 jaar geleden

Maar leg je hem dan bijvoorbeeld ook nog om 15.00 in bed?
Nee dat varieert tussen 13u en 13.45u ongeveer. Daarna sowieso niet meer. Daarvoor ook niet want dan slaapt hij te kort, en is de middag te lang.

2 jaar geleden

Ik ben ook zoekende, valt meestal pas tussen 14 en 15 in slaap. Nu 14.45 slaapt ie nog niet, hard aan het zingen in bed! S avonds komt ie moeizaam in slaap.. Maken jullie hem een bepaalde tijd uiterlijk wakker?

2 jaar geleden

Ik ben ook zoekende, valt meestal pas tussen 14 en 15 in slaap. Nu 14.45 sl ...
Ik deed hem wel uiterlijk om 15.00 wakker maken. Hier slaapt hij niet meer overdag en valt moeiteloos in de avond in slaap. Als hij wel slaapt overdag buurt hij savonds een stuk langer

2 jaar geleden

Ik laat mijn zoontje niet later dan 08.00 wakker worden, anders slaapt hij pas om 14.00, en in de avond pas om 21.00😂.