12 Reacties
2 jaar geleden
Hier merendeel nooit. Maar soms ook 3 dagen achter elkaar 1x. Idd slokje water en deken en het slaapt weer
2 jaar geleden
Regelmatig. Als hij na een paar keer troosten blijft huilen komt hij bij ons in bed slapen.
2 jaar geleden
Afgelopen nacht wel 15x 🥴
Vanaf 4:00 uur echt constant er naartoe gelopen tot 5:00... ze ging helaas echt nirt meer slapen.. vind dat zo apart dat ze opeens gewoon 2uur eerder wakker is dan anders.. terwijl ze toch geen super lange middag slaap heeft gehad ofzo...
2 jaar geleden
Sinds hij 1 is eigenlijk 1 a 2x in de 3 maand. Dan droomde hij niet lekker of iets.
2 jaar geleden
Hier helaas elke nacht. En eigenlijk al maanden bij mij in bed belanden. Ik trek het ook niet om consequent te zijn en hem te laten huilen bijvoorbeeld of een andere methode. Na werk is het kind... geen moment voor mezelf. Het is denk ik kiezen voor gemak bij mij. Wat het minste energie kost.
2 jaar geleden
Reactie op TalithaK89
Afgelopen nacht wel 15x 🥴
Vanaf 4:00 uur echt constant er naartoe gelopen ...
Als mijn zoontje aan het einde van de nacht klaarwakker is, is het vaak omdat hij het koud heeft. Zou het kunnen dat dit opeens speelt? De nachten zijn ook kouder sinds een paar dagen…
2 jaar geleden
Niet of 1x. Gaan er dan heen en aaien over z'n rug, zonder iets te zeggen..
Als ik tegen hem praat wordt ie juist wakker lijkt het. Als ik te lang wacht soms ook, ga meestal na paar minuutjes heen.