7 Reacties
3 jaar geleden
Hier zwanger, maar indd die topics deel ik (en horen denk ik ook) in de nieuwe groep waar ik ook bij zit 😁 januari 2022. Morgen uitgerekend 👶🏼😍
3 jaar geleden
Hoi Mama2807,
Ik begrijp je volkomen. Mij frustreert het niet echt, maar ik vraag me wel geregeld af wat sommige topics in deze groep doen/toevoegen.
Inderdaad de groep gerelateerde topics vindt ik leuk en nuttig om te lezen/volgen. Maar de topics over opnieuw zwanger worden, bloedverlies etc. vind ik persoonlijk ook niet helemaal bij deze groep passen.
Het is van mijn kant ook zeker geen aanval naar de andere moeders, maar meer de vraag; waarom hier en niet in een groep waar die onderwerpen beter passen?
Dus je bent zeker niet de enige hierin 😉
3 jaar geleden
Reactie op Mama A 2020
Hier zwanger, maar indd die topics deel ik (en horen denk ik ook) in de nie ...
Eens inderdaad! Vroeg het me soms ook al af namelijk...En ben ook over 2 weken uitgerekend en zit dus tegelijk in 2 groepen, en dat vind ik zelf handig inderdaad omdat de onderwerpen specifiek zijn per groep inderdaad. Snap je gevoel dus zeker! (In de februari 2022 groep komen overigens ook berichten voorbij van mensen die vroeg miskraam hebben gehad en nu bloedingen/ testen etc doen, voelt net zo gek als in deze groep🙊
2 jaar geleden
Hallo! Ik ben het helemaal met je eens. Misschien ook omdat een 2e er bij mij nu niet in zit, maar stoor me ook wel eens aan die enorm veel topics over zwangerschap, streepjes, testen, namen en etc. Fijn voor de mensen die hetzelfde mee maken maar lijkt me dat dat in een nieuwe groep hoort..
2 jaar geleden
Dag allemaal,
De irritatie is inmiddels bij ons bekend. Ik heb nu een topic aangemaakt in deze geboorteclub waarin gebruikers die opnieuw zwanger willen worden of zijn twijfels en vragen kunnen delen.
Daarnaast heb ik in recent geopende topics gedeeld dat er nu een overkoepelend topic is. Hopelijk voorkomt dat vanaf nu losse topics over het genoemde onderwerp.
Zelf denk ik dat hier veel gebruikers zijn die opnieuw zwanger willen worden of zijn, die zich hier vertrouwd genoeg voelen om daar vragen of twijfels over te delen in topics. Dat neemt de irritatie en de topics waarschijnlijk niet weg, maar mogelijk relativeert het enigszins dat het gebeurt.
Omdat we achter de schermen van de irritatie af weten en ernaar gaan kijken, sluit ik nu dit topic. Maar, voel je vooral wel vrij om via het rapporteren je irritatie of twijfel rondom topics over dit onderwerp te delen, dan gaan wij er echt mee aan de slag.
Groetjes,
Anna | Moderator