Hoi!
Even een vraag van mij. Ik bedoel het helemaal niet flauw en ben ook aan het afvragen in hoeverre dit mijn eigen 'frustratie' is of soort van terecht.
Ik kom graag op dit forum en het liefste in deze groep. De onderwerpen sluiten aan bij mijn vragen/leven, want mijn zoon is geboren in juni 2020. Herkenning in de driftbuien, vroeg wakker worden, welke loopfietsjes etc.
Ik zie de laatste tijd meerdere topics voorbij komen over overtijd zijn, gender reveal, bloedingen etc. Delen op een forum vind ik heel waardevol, juist zulke dingen. Alleen vraag ik me af wat de reden is dat het in deze groep geplaatst wordt?
Deze onderwerpen en een eventuele tweede zwangerschap zijn bij mij nu (helaas) niet aan de orde door omstandigheden. Voor nu is het redelijk te accepteren en hoop ik dat dit ooit mag komen. Ik merk dat ik deze plek nu minder aantrekkelijk en leuk vind door die topics en vraag me af of deze gedachte door jullie gedeeld wordt!
N.B. Ik bedoel niet dus vragen over de kindjes van juni 2020 in relatie tot een zwangerschap, hoe het oudste kindje reageert etc. Ik bedoel de echt zwangerschapsgerelateerde topics.
Als jullie het er allemaal mee oneens zijn is de frustratie mogelijk tot groter dan ik dacht 😅😉