13 Reacties
2 jaar geleden
Cooral het niet willen slapen. Duurt soms uren voordat hij slaapt. Daar wordt ik wel kriebelig van....
2 jaar geleden
Reactie op Hippebanaan
Cooral het niet willen slapen. Duurt soms uren voordat hij slaapt. Daar wor ...
Hier wil hij overdag niet meer slapen. Hij wordt al gek als ik zeg naar bed toe
2 jaar geleden
Hier wil hij overdag niet meer slapen. Hij wordt al gek als ik zeg naar bed ...
Ja hier net zo.... en de avonden ook. Pfoi vind dit best heftig want je hebt geen moment voor jezelf
2 jaar geleden
Reactie op Hippebanaan
Ja hier net zo.... en de avonden ook. Pfoi vind dit best heftig want je heb ...
Ja idd. Gaat die van jou niet meer naar bed overdag? Ook als hij savonds moeilijk slaapr? Ze maken zo weinig uur slaap he
2 jaar geleden
Ja idd. Gaat die van jou niet meer naar bed overdag? Ook als hij savonds mo ...
Hij gaat overdag nog wel naar bed maar dan 1 slaapje. Alleen van de week heeft hij overdag niet geslapen... en gisteren was hij kapot moe maar wilde er gewoon niet aan overgeven. 3x in bed gelegd. Maar dramaaaaa. En bijv vanavond meer dan 2 uur bezig geweest.. en normaal leg ik hem in bed en is het goed. Doorslapen doet hij niet altijd, dat is altijd al wel zo geweest. Maar het inslapen ging altijd goed. Nou werkelijk waar de dag dat hij 2 werd en de dag erop. Bam dikke shit🤪😭
2 jaar geleden
Reactie op Hippebanaan
Hij gaat overdag nog wel naar bed maar dan 1 slaapje. Alleen van de week he ...
Oja hier is t juist andersom. Wil overdag absoluut niet meer naar bed. Terwijl je ziet dat hij nog wel moe is. Echt vermoeiend. Ook idd begonnen met toen hij 2 was af en toe. En nu sinds 2 weken wil hij helemaal niet
2 jaar geleden
Oja hier is t juist andersom. Wil overdag absoluut niet meer naar bed. Terw ...
En hoe oud is je kindje nu?
2 jaar geleden
Hier ook alles is nee en vooral zijn wil is wet. Luisteren ho maar.. ik ben daarin voorheen iets te zwak geweest en hij mocht heel veel. Nu merk ik helaas dat hij weet dat hij bij mij ver kan gaan. Als meneer een ijsje wilt en ik zeg nee.. pakt hij hem gewoon en als ik hem terug leg is het huilen en als ik weer wegloop rent meneer weer naar de vriezer om hem weer te pakken. Ergste vanal is dat hij het grappig vind om te slaan en knijpen en wanneer we hem duidelijk maken dat dit niet mag is het keihard lachen en grappig roepen. Verder is het een lieverd haha alleen die dingentjes zijn wel heel vervelend. 😮💨
2 jaar geleden
Hier ook precies hetzelfde! Gelukkig voelt alsof ik soms gek wordt. Alles moet op zijn eigen manier en als ik wil helpen is het gillen of gooeien. En dan ook echt gooien met wat dan ook eten, speelgoed, minn mobiel. En niet willen slapen. Nu wel als ik de deur openlaat dan blijft die rustig maar doe ik de deur dicht dan is het krijsen. En savonds niet willen eten of weinig eten. Iemand nog tips hiervoor? Ik denk dat ook wat tandjes doorkomen maar voor mijn gevoel eet die heel weinig momenteel en met doorzetten is alleen krijsen....
2 jaar geleden
Reactie op Louise911
Hier ook precies hetzelfde! Gelukkig voelt alsof ik soms gek wordt. Alles m ...
Eten ook niet echt tips. Geen strijd van maken en niks anders aanbieden bijvoorbeeld een boterham als ze avond eten niet op hebben. Maja het is lastig vind ik met slapen ook. Overal lees je t is een fase als ze overdag niet willen slapen. Bied het wel aan. Maar als ik die van ons in bed leg. Gaat hij staan en janken al 3 weken. Ik vraag het nu gewoon wil je naar bed. Het is altijd nee en hij rent heel hard weg.
2 jaar geleden
Hier ook alles nee! En niet slapen en slecht avondeten.
Niet willen slapen niet zo'n probleem. Eenmaal in bed gaat hij zingen en spelen (gerust tot 21uur).
Eten is wel gedoe en wij bieden wel een broodje aan. Wil geen strijd iedere dag, voor z'n 10e is dat vast beter.
2 jaar geleden
Hier ook alles nee! En niet slapen en slecht avondeten.
Niet willen slapen ...
Ik maak er ook geen strijd van. Hier is het gewoon eet je niet dan pech. Hij is er nog nooit wakker van geworden. Hij mag wel altijd yoghurt of toetje na