4 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken dit ook, ja. 🤭 Bij ons zijn de kinderen redelijk vrij in hoe laat ze gaan slapen. 20:15 is toch een moment dat we gaan aangeven dat de dag afgelopen is en we gaan rusten. Die van 2 ligt afwisselend wakker tot 00:30, dan weer tot 22:00, 23:30. Een middagdutje laten is duidelijk nog niet aan de orde, maar om 20:30 is ze ook nooit moe. Ook niet lastig. Ze zingt gewoon, ze giechelt, vertelt in haar eigen taaltje over haar dag (wel gezellig 😁) , etc. Dit is nu zo sinds half augustus ongeveer. Ik had gelezen dat ze op deze leeftijd een slaapregressie kennen. Kan één tot zes weken duren ofzoiets... Momenteel hoop ik nergens op, want ik ben bang van een teleurstelling. 😅 Momenteel zit ik voorbij de helft van een boek. Het volgende dat ik vastneem, zal er een zijn over slapen en kinderen. 👀

VRIEND

2 jaar geleden

Geen tip, wel herkenbaar!! Ik probeer me voor te houden; het is een fase🙄… hoop van veel meer dat ze ruim een uur bezig zijn hoor! Wij zijn verder kindvolgend, dus hier ook geen training of laten huilen en dergelijke.

2 jaar geleden

Nog een middagslaapje? Gister geslapen hier van 11 tot 11.30 uur. Daarna in de auto van 16.00 tot 16.30 uur. Hij werd wel 23.45 uur even wakker... voor flesje 🙉 en vanochtend wakker om 7 uur

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook.. uiteindelijk eea geprobeerd en nu is het middagslaapje eraf 🥲