11 Reacties

3 jaar geleden

Geen regels. We hebben geen iPad en de telefoon is van ons. Heel af en toe kijkt hij er twee minuten op... Maar hij speelt liever dan dat hij filmpjes kijkt.

3 jaar geleden

Hij mag van mij elke dag, 2 a 3 filmpjes van juf roos kijken, dat is bij elkaar een kwartier ofzo. Meestal zet ik dit op de tv op. Als hij lastig is tijdens het eten koken, of hij is ziekig dan mag hij vaak van mij ook nog wel even kijken..

3 jaar geleden

Wij hebben voor hem al(lang) een iPad. We hebben geen regels eigenlijk. Just go with the flow. Dat betekent dat hij de ene dag er wel op kijkt en de andere dag niet. Hij heeft er geen geduld voor nog, dus als hij erop kijkt is het hooguit een paar minuten. Prima! Daar moet hij ook mee leren omgaan! 👍🏼

3 jaar geleden

Heb een ipad maar die gebruiken we voor langen stukken in de auto. Verder eigenlijk niet

3 jaar geleden

Reactie op Josefiennnn

Wij hebben voor hem al(lang) een iPad. We hebben geen regels eigenlijk. Jus ...
Hier idem 🙂 YouTube Teletubbies 😂

3 jaar geleden

Geen ipad en geen telefoon. Hij kijkt er ook niet naar om en dat wil ik graag zo houden. Alleen op vakantie naar Italië (12 uur rijden) had hij een telefoon om filmpjes te kijken.

3 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Hier idem 🙂 YouTube Teletubbies 😂
Ja of Dropje op de Zappelin app! 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben een iPad waar ze soms op mag. En telefoon echt wanneer ik zelf in bed lig samen met haar. En over onze tv die staat gewoon bijna 24/7 aan maar ze is meestal bezig met haar speelgoed dus hoef nooit tv uit te zetten ofz

3 jaar geleden

Ehhh regels voor een kind van 1.5? Zitten jullie kinderen er zo vaak achter? Onze dochter kijkt eigenlijk geen tv, af en toe een filmpje van Bumba op onze mobiel.... wil ook niet dat ze meer kijkt...ze geeft er ook weinig om ze is meer van t spelen en dansen op muziek

3 jaar geleden

We hebben samen wel wat afspraken gemaakt. Meer voor onszelf. Filmpjes alleen op de tablet en alleen als anders iets als eten koken nauwelijks lukt en hij als een hondje aan de broekspijp hangt. (Doet jullie kind dat ook?) Gebeurt lang niet iedere dag. Of trouwens bij zijn haar knippen en nagels knippen soms, als t niet wil. TV staat vrijwel nooit aan overdag, alleen eens met belangrijke sportdingen zoals Max. En heel soms als hij jengelig/ziek is gaan we lekker samen op de bank nijntje kijken. Geen filmpjes op telefoon.

2 jaar geleden

Geen regels voor een ipad, hij speelt er graag spelletjes op. Filmpjes kijken vindt hij ook leuk maar hij is meer van de puzzels maken enzo. Hij is nu ruim 1,5.