16 Reacties

2 jaar geleden

Kdv en heel blij mee

2 jaar geleden

Kinderdagverblijf! Wij hebben geen vangnet in de buurt en een gastouder vond ik zelf wat minder ivm vakanties/ziekte van diegene.

2 jaar geleden

KDV. Hij vind het super leuk en vaste gezichten.

2 jaar geleden

Gastouder icm opa en oma. Wij werken ook weekenden en kan dan bij opa en oma terecht. Dit werkt erg goed. Maar mogen erg blij zijn met ons vangnet

2 jaar geleden

Gastouder! Flexible en meer persoonlijk contact, ook kleinere groepjes. Daarnaast is het gastouderbureau verplicht vervanging te zoeken bij ziekte

2 jaar geleden

Gastouder en nog steeds heel blij mee. Vakanties geeft ze ruim vantevoren aan. Eventuele vervanging kan via het gastouderbureau. Het is een fijne huiselijke plek. Een dag ruilen of extra is vaak geen probleem.

2 jaar geleden

Kinderdagverblijf en tevreden! Woon in een dorp (5000 inwoners) en is een vrij kleine organisatie. Ruilen of inhalen is ook niet ingewikkeld.

2 jaar geleden

Kinderdagverblijf 1 dag en 1 dag bij opas/omas. Zeer tevreden over beide 😁

2 jaar geleden

Kdv 👌

2 jaar geleden

(Flexibele) Gastouder ivm onregelmatige diensten en werkdagen van mij en mijn vriend.

2 jaar geleden

Gastouder, zeer tevreden mee. Vind het zelf fijn dat ze zelf moeder is vaak meedenkt.

2 jaar geleden

Reactie op ClaudiaNoëlle

Kinderdagverblijf! Wij hebben geen vangnet in de buurt en een gastouder von ...
Bij ziekte of vakantie van gastouder, zoekt het gastouderbureau vervanging.

2 jaar geleden

Heb m'n schoonmoeder gastouder gemaakt (kleuterjuf) en een andere mega lieve gastouder! Hele fijne opvang

2 jaar geleden

Reactie op Joanne1994

Bij ziekte of vakantie van gastouder, zoekt het gastouderbureau vervanging. ...
Da's niet altijd. Ligt eraan of je via bureau zit of niet.

2 jaar geleden

Alle drie eigenlijk! De gastouder is ons vangnet mocht er iets wisselen of oma’s niet kunnen. Het kdv heeft vaste dagen maar nu met Corona zijn ze ook al een paar keer gesloten geweest door teveel ziekmeldingen.

2 jaar geleden

KDV en ook een dagje naar m’n schoonouders. Ben erg blij met hoe we het geregeld hebben!