11 Reacties

2 jaar geleden

Dat doet die van ons ook! Wij geven hem een halve anti-lek beker met water die hij snachts mee mag. Hij lekte in het begin een paar keer door maar is nu al lang niet meer zo enthousiast en drinkt nu nog maar een paar slokjes dus het door lekken gebeurd nu eigenlijk niet meer. 🙂 Anders zou je een oefen broekje over de luier aan kunnen doen dan komt het niet zo snel in bed.

2 jaar geleden

Reactie op AlissaB

Dat doet die van ons ook! Wij geven hem een halve anti-lek beker met water ...
En geen idee hoe je het af leert.. heb wel gemerkt dat wanneer je zoiets gewoon geeft het na een tijdje niet meer interessant is.

2 jaar geleden

Bij ons heeft hij het ook gedaan. Kort gedaan. Wij hebben nu in het ritme dat hij na tandenpoetsen wat mag drinken en dat het daarna het klaar is met drinken maar slaap tijd is.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje88

Bij ons heeft hij het ook gedaan. Kort gedaan. Wij hebben nu in het ritm ...
Ja ga ik vanavond ook een keer proberen. Duurt een uur voordat hij werkelijk slaapt. Blijft er om zeuren.

2 jaar geleden

Houd het aan, lees eens over diabetes type 1. Symptoom is veel plassen en heel veel drinken… moest er even aan denken toen ik je berichtje las

2 jaar geleden

Reactie op stegi

Houd het aan, lees eens over diabetes type 1. Symptoom is veel plassen en h ...
Ja dat weet ik idd. We hebben al een keer zijn luiers moeten wegen daarvoor. Ik zal de huisarts eens een berichtje sturen.

2 jaar geleden

Reactie op stegi

Houd het aan, lees eens over diabetes type 1. Symptoom is veel plassen en h ...
Ze gaan een vinger prik bij hem doen

2 jaar geleden

Ze gaan een vinger prik bij hem doen
En?

2 jaar geleden

Reactie op stegi

En?
Nog niet gehad. Maandag. Het was druk bij de huisarts. En het kon wel donderdag maar pas om 12 uur smiddags. Zou die tot die tijd nuchter moeten blijven. Niet te doen dus

2 jaar geleden

Als het gewoon water is dat ze willen, dan zou ik het gewoon geven. Mijn beide kinderen krijgen een drinkbus mee naar bed. Zelf hebben wij ook een flesje of glas water naast ons staan. Zie er persoonlijk geen graten in. Ik hoop dat je goed nieuws mag krijgen van de test... 🤞 Als het aandacht zou zijn dat ie eigenlijk nodig heeft, dan zou ik proberen nagaan of er iets is dat veranderd is in zijn leven waardoor hij extra nabijheid zoekt. Als je die nabijheid 's nachts dan niet wil of kan geven, kan je evt kijken of je hem overdag op een zekere manier meer aan zijn noden tegemoet kan komen. ❤️

VRIEND

2 jaar geleden

Water zou ik nooit weigeren. Onze dochter drinkt ook veel water net voor het slapen en haar rietjesbeker staat in haar bed. Als ik snachts wakker word (ik ben zwanger, dus dat is wel zo nu en dan 😅) dan neem ik ook altijd een slokje thee☺️.