11 Reacties

2 jaar geleden

Heel veel dingen heb je niet in de hand. Laat het op je afkomen en probeer er van te genieten. Wij weten niet of er wer opnieuw maatregelen komen, welke en wanneer. Als je een kinderwens weer hebt, zou ik ervoor gaan en er het beste van te maken.denk in oplossingen ipv beperkingen🤩

2 jaar geleden

Ik zou er gewoon voor gaan. Wij waren de eerste keer gelijk bij poging 1 zwanger. Dacht ook dat ik weer zo zwanger zou zijn maar het kostte ons uiteindelijk ruim een half jaar. Je weet het nooit of het uberhaupt lukt...

2 jaar geleden

Eerlijk? Ik ben ook bevallen midden in corona. Wat vond ik heftig? Dat ik doodsbang was corona te krijgen en er een vroeggeboorte zou komen, dat m'n partner niet bij de bevalling kon zijn, dat familie mijn kindje niet kon zien en vasthouden. Dat het niet leuk was, voor niemand niet is een understatement. Was gewoon echt geen leuke tijd. Maar vanwege een babyshower of allemaal andere extra dingen die los staan van gezondheid, vind ik wat onzin argumenten om niet nu voor een baby te gaan. Hopelijk wordt alle ellende van een pre-eclampsie je bespaart!!

2 jaar geleden

Eerlijk? Ik ben ook bevallen midden in corona. Wat vond ik heftig? Dat ik d ...
Ja dat kun je vinden idd. Maar bedenk ook dat je kindje dan elk jaar weer rond corona jarig zal zijn en je dat ook niet echt kunt vieren. Zijn zoveel dingen om over ma te denken

2 jaar geleden

Je probeert nu controle te krijgen over twee zaken waar niemand controle over kan hebben. Een baby kan je niet op de maand af plannen. En wat corona gaat doen weet ook niemand.

2 jaar geleden

Je kan dat nooit helemaal plannen welk seizoen. Mijn zoontje is ook geboren met corona. Jammer maar aan de andere kant ook rustig die kraamtijd met je eigen gezin😊Toen we voor een 2de wilde gaan afgelopen december ook heel snel zwanger maar ging mis met 12 weken. Nu dus al 6 maanden verder vanaf stoppen met de pil en op dit moment niet zwanger.

2 jaar geleden

Je kan dat nooit helemaal plannen welk seizoen. Mijn zoontje is ook geboren ...
Jeetje wat n verhaal.. je opent wel m'n ogen dat t zo niet vanzelfsprekend is. Hoop dat je gauw weer een positieve test in handen mag hebben♡

2 jaar geleden

Reactie op Snuit

Jeetje wat n verhaal.. je opent wel m'n ogen dat t zo niet vanzelfsprekend ...
Uiteindelijk is het belangrijkste een gezond kindje krijgen dat besef krijg je dan extra. De dingen er om heen zijn dan maar bijzaak. Hopelijk is het jullie snel gegund , en zou fijn zijn als corona weg blijft.

2 jaar geleden

Hier een mama die al 2 kindjes heeft in de corona. De eerste golf mocht idd partner nergens bij zijn enz jullie kennen het. Toen een paar maanden later kregen was ik weer zwanger (een kadootje) oh wat was ik idd bang om het weer allemaal alleen te moeten doen. Maar er was al veel veranderd voor de zwangere in de tweede golf. Partner mocht weer overal bij zijn.dus ik denk persoonlijk dat de volgende golf er niet veel verschil zal zijn met de tweede golf ivm mensen gevaccineerd enz enz. Onze dochter en zoontje zijn nu 2 jaar en 2 weken en 10 maanden. Heerlijk en zoals ik al zei de tweede zwangerschap was juist stukken relaxter. Ik begrijp je angst dus heel duidelijk. Maar toch zijn het idd dingen die je niet in de hand hebt.

2 jaar geleden

Ik snap je wel. Maar geloof mij.. met een peuter en een baby heb je je handen wel vol.... echt dingen voor jezelf doen lukte mij niet in mijn verlof. Bij de eerste vond ik dat heel jammer door alle maatregelen en lockdown vreselijk niet het verlof wat ik had verwacht. Nu eerlijk vond ik de rust prima. Terwijl er amper maatregelen waren.

2 jaar geleden

dit idd! oudste zoontje is van juni 2020, juni 2021 was ik weer zwanger, weer geen zwangerschap in normale tijd, met 11 weken echt traumatische miskraam gehad en toen ik daar eindelijk van hersteld was kreeg mijn man door de bmrprik van mijn zoontje die misging (vloeistof over de arm doordat hij zijn arm wegtrok) de bof, en daardoor ontsteking aan de ballen en de uroloog zei dat we van geluk mochten spreken als ik weer zwanger zou worden. En nu? 26 weken zwanger en het enige wat ik op dit moment hoop is dat ik in oktober met een gezonde baby op mijn borst lig, die lockdowns, die uitgestelde dingen, die avondklok, al die drama, ja het was vreselijk maar als ik de fotoboeken van mijn zoontje bekijk waren zijn eerste 2 kaar hier op de wereld evengoed prachtig en hebben we alles er uitgehaald wat er in zat, corona of oorlog of inflatie of wat dan ook gaan me nooit tegenhouden om van mijn kinderen te genieten.