16 Reacties
2 jaar geleden
Die van ons ook! 1 dag in de armen van papa en mama en het was over! Zetpil doet wonderen! Dag later papa en mama positief.. nu lekker uitzieken met ons gezin. Al met al viel het wel mee. Beterschap!!
2 jaar geleden
Reactie op Boysmom202006
Die van ons ook! 1 dag in de armen van papa en mama en het was over! Zetpil ...
Beterschap!
2 jaar geleden
Merken jullie ook aan jullie kindje dat hij/zij minder eetlust heeft? Mijn zoontje eet echt amper de laatste dagen, sinds hij corona heeft nu
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 1.5 heeft het ook gehad. 40 graden koorts en rot geschrokken maar hij knapte snel weer op. Was erg bang voor benauwdheid maar dat is niet zo geweest. Was vooral koorts, snot en hoesten
2 jaar geleden
Ja hier ook gehad pffff dochtertje van 19 maanden, toen mijn zoontje van 4 maanden en mijn oudste van 16 jaar en nu is mama aan de beurt voor tweede keer pfff.
Het ergste is idd dat je niet veel kunt doen dan knuffelen, zetpil, luuf, hoestdrankje en uitzieken.
Die van 4 maanden is het aller ergste die mag niets alleen een zetpil en dan moet je maar een beetje aanhoren hoe ze knorren en snachts hoesten.
Dus had ook een gesneden ui bij hun bed gezet dit gaf ze wat verlichting...
2 jaar geleden
Hier afgelopen week drama. Ik Corona terwijl ik zwanger ben en zoontje van 19 maanden ook. Hij is mega ziek geworden, keelontsteking; maag darm infectie; 5 dagen niets gegeten en drinken alleen met een lepeltje. Zetpillen, veel bij/op je slapen, baby tv en knuffelen. Gaat gelukkig nu eindelijk beter. Maar zo sneu voor die kleintjes 😢. Hoe gaat het nu bij jullie?
2 jaar geleden
Reactie op Mama2020.
Hier afgelopen week drama. Ik Corona terwijl ik zwanger ben en zoontje van ...
Och jeetje! Nou heel veel beterschap! Ja ons zoontje had ook best heftig gereageerd. Maar hij heeft ook bronchitis. Nu weer goed opgeknapt. Alleeen nog hoesten. Wij daarintegen zijn wel echt ziekjes. Koorts, spierpijn, hele erge hoofdpijn, huid pijn, super zere rug en heupen, kaakpijn, moe, misselijk en spugen, neus vol, bijholten gevoel in de fik te staan en mijn ogen doen zeer... hopelijk knappen we gauw op..
2 jaar geleden
Ik smeerde haar ruggetje en borstje in met LUUF en een open gesneden ui naast haar bedje en zetpil
2 jaar geleden
Hier trouwens alleen 3 dagen verkouden geweest en klein beetje een hoestje..