6 Reacties
2 jaar geleden
Wat een vreselijk nieuws!!! Ik herken dit helaas wel. Wij kregen met 13 weken dit vreselijke nieuws zonder enig voorteken… Bij mij hebben ze het eerst met medicijnen op gang gebracht, maar is uiteindelijk over gegaan op curretage. Dit viel mee, was onder narcose en zo voorbij. Ik heb alleen zelf echt het mentale stuk echt onderschat. Wilde snel door en vergeten maar dat kan niet. Praat er dus over, desnoods met een professional. Dat heeft mij destijds echt geholpen. Een half jaar later werd ik weer zwanger en dit is gelukkig een vlekkeloze zwangerschap geweest en nu trotse moeder van een mooie dochter.
Heel veel sterkte de komende tijd!!!
2 jaar geleden
Dankjewel. Wat naar dat je dit ook hebt meegemaakt. En helemaal vervelend dat de medicatie niet werkte. Ik had meer verhalen gelezen dat de medicatie nogal heftig zou zijn qua pijn en bloedverlies, vandaar mijn keuze voor direct een curretage. Ik hoop dat ik het een plekje kan geven en ik zal inderdaad proberen daar tijd voor te nemen.
Fijn om te horen dat je daarna zwanger bent geworden en een mooie dochter hebt gekregen. Lijkt me heel spannend om opnieuw die eerste echo's te gaan hebben.
2 jaar geleden
Dankjewel. Wat naar dat je dit ook hebt meegemaakt. En helemaal vervelend d ...
Ja snap die keuze. Door het vele bloedverlies moest ik ook lang herstellen. Heb echt nog vele weken moeten uitkijken wat ik deed omdat ik snel duizelig werd dus snap de keuze heel goed.
Ja een nieuwe zwangerschap is verre van onbezorgd, maar aan de andere kant elke keer als je weer hoort dat het goed is en het eerste moment dat je je baby voelt schoppen is onbetaalbaar!!
2 jaar geleden
Van curretage onder narcose merk je echt helemaal niks .. het herstel naderhand is alsof je een hele heftige menstruatie hebt met krampen * naweeën omdat je baarmoeder weer krimpt.. de 1e 2 weken kan je vooral erg emotioneel zijn. Heel veel sterkte xx
2 jaar geleden
Het is mij inderdaad alles mee gevallen
Ben echt blij dat ik voor de curretage heb gekozen. Dankjewel
2 jaar geleden
Het is mij inderdaad alles mee gevallen
Ben echt blij dat ik voor de curre ...
Fijn dat het is meegevallen! Sterkte de komende tijd.