11 Reacties
2 jaar geleden
Wat is het dag ritme en heb je een bed ritueel? Heeft hij nog een middag slaapje zo ja hoe lang? En wat doe je als hij nog niet slaapt? ( Als hij huilt bijvoorbeeld )
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje88
Wat is het dag ritme en heb je een bed ritueel? Heeft hij nog een middag ...
Bed ritueel is beneden nog een flesje vind hij lekker en vraagt hii ook nog om, dan boekje tandenpoetsen en dan naar boven. Smiddags slaapt hij niet meer dat wil hij ook echt niet meer. Als hij huilt blijf ik hem gewoon terug neer leggen. Hier komen ze dan niet weer uit bed.
2 jaar geleden
Reactie op Bouchraa
Pff, mijn dochtsr ook zeldde verhaal
Ohh heeel vermoeiend he. Hoe ga je er mee om? Ik word beetje gek van. En de oudste kan ook niet slapen dan.
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde, ben momenteel haar middagslaapje aan het inkorten aangezien niet slapen hier nog niet gaat. Dan valt ze rond 16 uur in slaap en is het savonds helemaal feest.. hele lastige fase dit!
2 jaar geleden
Reactie op ClaudiaNoëlle
Hier precies hetzelfde, ben momenteel haar middagslaapje aan het inkorten a ...
Ja middag slaapje doet hij al niet meer. Die vertikt hij. Dus je zou denken je bent toch moe. Ligt die van jullie al wel jn een groot bed?
2 jaar geleden
Hoe laat gaan ze naar bed? Bij ons heeft het geholpen om het een half uur later te doen. 1930 ipv 1900 ( En ook 10 minuten laten huilen, neerleggen en niks zeggen of duidelijk zeggen dat het bedtijd is )
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje88
Hoe laat gaan ze naar bed? Bij ons heeft het geholpen om het een half uur ...
Met 10 minuten bedoelen we dan gecontroleerd. Het is een huil om aandacht, na een paar keer had hij het door en ging hij zelf liggen.
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje88
Hoe laat gaan ze naar bed? Bij ons heeft het geholpen om het een half uur ...
Hier gaat hij om 19.00 naar bed. Maar sliep die van jullie ook smiddags niet meer? Ja ik laat hem ook weleens 10 minuten huilen. Maar het is wel echt een volhouder
2 jaar geleden
Van ons nog wel. Max een uurtje. Van ons was ook een volhouder. Maar het duidelijk ( misschien beetje streng ) zeggen dat het bedtijd is of we gaan nu slapen helpt ook erg goed.
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje88
Van ons nog wel. Max een uurtje. Van ons was ook een volhouder. Ma ...
Ja ik ben ook wel streng. Haal hem er ook absoluut niet uit. En maak het zo saai mogelijk. Nou hoop dat het over een paar dagen over is. Anders ga ik misschien wel zijn grote bed op zetten.