17 Reacties
2 jaar geleden
Hier precies het zelfde alleen die van mij valt dan inslaap op de bank met als gevolg ik hem rond 18u wakker moet maken voor het avond eten, waar bij die de ene keer ontzettend chagrijnig is en de andere keer is er niks aan de hand.
Varieert van 16u of 17u inslaap vallen
Wilt tussen de middag ook absoluut niet meer maar bed. Dus lees even mee
2 jaar geleden
Reactie op missprinces
Hier precies het zelfde alleen die van mij valt dan inslaap op de bank met ...
Ohh ja ellende he. Je ziet gewoon Dat ze het nog nodig hebben.
2 jaar geleden
Reactie op missprinces
Hier precies het zelfde alleen die van mij valt dan inslaap op de bank met ...
En hoe is verder jullie ritme zonder middag dutje? Hoelaat in de avond naar bed?
2 jaar geleden
Reactie op Avep
Hier ook een tijdje gehad. Soms ging ze even in bed boekje lezen en spelen. ...
Jaa dat denk ik ook. Het is ook gewoon ik ben 2 en ik zeg nee hahah. Ik probeer het wel elke dag.
2 jaar geleden
Reactie op Avep
Ja dat was hier het idd ook. 😅
Maar wel vermoeiend. Helemaal als je ziet dat hij t gewoon echt nodig heeft
2 jaar geleden
Reactie op Avep
Ja dat was hier het idd ook. 😅
Hoelang heeft t bij jullie eigenlijk geduurd?
2 jaar geleden
Reactie op Avep
Geloof een paar weken. Soms wel een keer slapen en soms weer even niet. Maa ...
Ja idd doe ik nu ook. Hij slaapt nu ook nog. Eerst maakte ik hem wakker om half 8 omdat hij anders smiddags niet gaat slapen. Maar nu dacht ik laat hem maar slapen. Kan hij wat slaap inhalen.
2 jaar geleden
Hoe zijn jullie kinderen? Zijn ze wel gewoon vrolijk? Onze meid is super vrolijk de hele dag alleen dat slapen is echt een drama geworden en dan niet in de zin van huilen maar gewoon niet willen en gaan spelen en dan is het zoals nu kwart voor 10 voor ze slaapt … en zijn jullie hiervoor hulp gaan zoeken? Of gewoon latenv
2 jaar geleden
Reactie op melisxo
Hoe zijn jullie kinderen? Zijn ze wel gewoon vrolijk? Onze meid is super vr ...
Hier was ze wel de hele dag vrolijk. Net vaak tijdens avondeten inkakmoment. Maar s avonds om 19.00 ging ze altijd zonder problemen naar bed. Dus ken het niet willen alleen van s middags niet van s avonds
2 jaar geleden
Reactie op melisxo
Hoe zijn jullie kinderen? Zijn ze wel gewoon vrolijk? Onze meid is super vr ...
Hier is t ook alleen overdag niet willen. Hij is wel gewoon vrolijk. Maar al ga ik er mee wandelen of auto rijden dan is hij vetrrokken. Savonds ook soms maar dan is t 5 minuten huilen en dan valt hij in slaap. Slaapt die van jullie nog wel overdag?
2 jaar geleden
Hier is t ook alleen overdag niet willen. Hij is wel gewoon vrolijk. Maar a ...
Soms, we proberen het elke dag over te slaan omdat ze anders savonds gewoon niet in slaap valt maar soms is ze idd ook weg in de auto of op de bank en is het nog 10 uur savonds voor ze eindelijk slaapt.. en dit is al een paar weken zo dus hoop echt dat het snel klaar is🙏🏻🙏🏻
2 jaar geleden
Reactie op melisxo
Soms, we proberen het elke dag over te slaan omdat ze anders savonds gewoon ...
Ohh pff het is even bikkelen. Die fase ik ben 2 en ik zeg nee. Dat is hier ook letterlijk. Krijst alles bij elkaar als ik hem smiddags op bed leg.