7 Reacties

2 jaar geleden

Jeps hier ook. En ergens niet heen willen gaan en bijvoorbeeld. En dan daar weer weg gaan en dat dan ook niet willen. Dan zet hij t op t krijsen. Ik laat hem maar doen voortaan.

2 jaar geleden

Oh wat een herkenbaarheid zeg! 😵‍💫 Heeft altijd goed geweten wat hij wil, maar nu is alles in het kwadraat. Op de grond liggen en rollen, slaan, schreeuwen, nee roepen of iets anders wat hij wil, gillen, tijd rekken, vroeg wakker zijn en ga zo maar door. Hij is onwijs aan het testen en dan is het de kunst om rustig te blijven en voet bij stuk te houden. Vergt heel veel van ons, maar we weten het is het is een fase. Maar pffffff wat moeilijk en herkenning is inderdaad heel erg fijn! Succes mama's en papa's, wij kunnen dit!! 😉

2 jaar geleden

Jeps hier ook. En ergens niet heen willen gaan en bijvoorbeeld. En dan daar ...
Ohhh ja herkenbaar!! Niet naar buiten willen en dan weer niet naar binnen. Geen broek aan willen en dan eindelijk aan en dan wil hij hem niet meer uit. En dat met alles!

2 jaar geleden

O ja herkenbaar.....doen jullie kindjes dan ook net of ze afgeslagen worden......tjee ik denk weleens dat de buurt nog een keer kinder bescherming belt. Als ik mopper dan kan ze gillen alsof ik haar weet niet wat aandoe🙈. Of in de winkel gooit ze zichzelf op de grond (dan raak ik haar niet aan) en roept ze kei hard nee nee NEE NEE...man man. Ik heb verder allemaal jongens nog nooit meegemaakt. Nu een meisje en echt een mini heksje af en toe 🙈 herkend iemand dit? Soms lijkt het alsof alleen mijn kind dit doet😱

2 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

O ja herkenbaar.....doen jullie kindjes dan ook net of ze afgeslagen worden ...
Herkenbaar...hier een jongen en denk soms dat hij bezeten is ofzo....😅

2 jaar geleden

Reactie op Firstborn88

Herkenbaar...hier een jongen en denk soms dat hij bezeten is ofzo....😅
Ja echt he🙈 ik herken wel driftbuien in mijn jongens....maar deze dame gaat net iets verder 😱. En ze kan zo lief zijn😍. Maar soms als ze zo bezig is en ze begind in een winkel of vorige keer in de Efteling nu zou ik even onzichtbaar willen zijn 🙈 ze gaat morgen voor het eerst oefenen op peuterspeelzaal.. ben benieuwd of ze het daar ook gaat doen🙈. Want nee is bij mevr ook echt nee🙈of je nu een vreemde bent of bekende .....hier gaat het verhaal niet op hoor bij vreemde ogen dwingen 😇daar heeft mevrouw ook (ff grof sorry) het schijt aan😩

2 jaar geleden

Ojaaa, hier ook aan de gang… Soms echt een flink stuk behang nodig… 😂 Mevrouw kan zich enorm dramatisch op de grond storten. Of ons compleet negeren met zo’n koppie van “je lult maar.” Geduld, het is een fase… Hoop ik! 😂