9 Reacties

2 jaar geleden

3 keer elk weekend tot pakjesavond een keer.

2 jaar geleden

Hij mocht zijn schoen gister zetten, na de intocht en dan volgend weekend een keertje en dat weekend erna ook een keertje en daarna vieren we nog pakjesavond. 3x schoentje zetten dus in totaal :) Vind ik meer dan genoeg, haha

2 jaar geleden

Wij doen 1x per weekend. En dan voor pakjes avond. Mocht Sinterklaasjournaal tussendoor zeggen dat je je schoen mag zetten, dat zetten we hem wel meer maar dan zit er of iets heel kleins in ( chocolade muntjes ofzo ) of niks. Sinterklaas kan niet overal zijn zeggen we dan.

2 jaar geleden

Niet. Ze heeft echt totaal nog niet door wat er gebeurt.

2 jaar geleden

Ik denk ook 1 keer per week... Bij ons zit er enkel een klein chocolaatje in en enkele letterkoekjes ofzo. We willen niet overdrijven en hij gaat sowieso blij zijn wat er ook in zit. De cadeautjes zijn voor 6 december. 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Omdat m'n zoontje een grote zus heeft (net 4) zetten we 3x per week een schoenen. We hebben echt allemaal kleine schoencadeautjes. M'n zoontje (2,5 jaar) heeft er niet veel mee, maar kan hem niet overslaan haha

2 jaar geleden

4x. Iedere vrijdagavond tot pakjesavond en dan afgelopen zaterdag

2 jaar geleden

2x per week ongeveer. In ieder geval het weekend en nog ergens een keer doordeweeks. Moet eerlijk zeggen dat ze het vaak vergeten😅 dus dan hou ik ook m’n mond.

2 jaar geleden

1x per week als we dat wel redden. En dan op zaterdag.