10 Reacties
3 jaar geleden
Ik lees mee😵💫😵💫 . Mijn dochtertje is ook 18 maanden en drama met middag dutje en naar bed brengen. Wat voorheen niet het geval was😓
3 jaar geleden
Jep, hier sinds een paar dagen ook een hoop onrust met slapen. Morgen is onze dochter 19 maanden en slaapt al maanden hartstikke goed s nachts. Nu continue wakker en blijft dan ook lang wakker. Vannacht moesten we zelfs naar haar toe om te troosten wat echt lang geleden was. Brrr, zal wel weer een fase zijn maar niet fijn 😞
VRIEND
3 jaar geleden
Hier was het de afgelopen dagen ook lastig. Dochter wilde steeds meteen weer uit bed nadat ze er net in was gelegd. Heel hard huilen, ze spuugde er zelfs van, helemaal niet leuk 🥺 Maarrr ik ben consequent geweest 😇: ik heb naast haar bed gezeten en alleen een boekje voorgelezen en vervolgens gesust totdat ze ging slapen. Dus niet uit bed gehaald. De eerste dag was het 45 minuten huilen, de 2e dag 15-20 minuten, 3e dag 5 minuten en nu net 1 minuut (met daarna heel even wat gejammer) 🥳 Hopelijk snel weer zonder tranen naar bed. Misschien heb je er nog iets aan :)
3 jaar geleden
Reactie op Monk1206
Hier was het de afgelopen dagen ook lastig. Dochter wilde steeds meteen wee ...
Deze methode lijkt nu inderdaad ook hier de vruchten af te werpen!! Ik ben wat te ongeduldig en heb teveel onrust in mij, maar mijn partner is veel rustiger en krijgt mijn dochter daardoor ook eerder rustig..
3 jaar geleden
Joe! Hier vannacht ook drama! Voor het eerst weer na lange tijd… 🥱 Hij zit extreem in de verlatingsangst fase en hij had gisteren de eerste dag op de nieuwe crèche. Dat was iets teveel van het goeie blijkbaar, en dus brullen/gillen/krijsen vannacht. Hopelijk haalt hij wat slaap in vandaag! 🤞🏼
3 jaar geleden
Ik ben al bijna 2 weken bezig! Elk middageditie bij haar zitten, elke keer ‘s avonds slapen ook.. rond 22.30u/00.00u wordt ze wakker, huilend. Ze ene keer ben ik met een half uur weer weg, de andere keer haal ik mijn matras maar. Vannacht heb ik het 04.00u zien worden. Ze komt gewoon niet in slaap, terwijl we hiervoor nooit problemen hadden. En maar het mantra; ‘het is een fase, het is een fase..’ maar ik ben kapot..