209 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 9 maanden had er met 6 maanden 2 onder en met 8 maanden vier boven tegelijk. Nu dus 6 tandjes, druk met poetsen 😂

3 jaar geleden

Onze meid is 10maanden en heeft nu 4 tanden volledig door en de 2 zijn aan het doorkomen

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 10 maanden en de 2 onderste tandjes komen nu door

VRIEND

3 jaar geleden

Bijna 10 maanden 2 tandjes onderin 🦷🦷

3 jaar geleden

Mijn dochter van 1 juni (nu 10 maand) heeft al 8 tandjes... 4 boven 4 onder

3 jaar geleden

2 halve tandjes 🤣. Ze zeggen op de website van baby24: "Het kan ook gebeuren dat je kleine zijn eerste tandje eerder krijgt, of pas maanden na zijn eerste verjaardag"

3 jaar geleden

Hier negen maanden en een week, nog geen één tandje

3 jaar geleden

9 maanden en 2 halve tandjes 😍 Hij heeft maanden lopen kwijlen en koorts gehad en vlak voordat hij tandjes kreeg had hij opeens nergens last van. Hij heeft ook geen spuitluier gehad tot nu toe

3 jaar geleden

Hier 9,5 maand en 2 boven, 2 onder en er komen er nu 3 tegelijk door naast deze tanden!

3 jaar geleden

Hier ook bijna 10 mnd en nog niks

3 jaar geleden

Mijn dochter van 3 juni heeft nu 8 tanden.

3 jaar geleden

Die van ons is 10 maanden en heeft er al 8. Van mijn vriendin, heeft er nog 0. Dus maak je niet druk, komt vanzelf!!

3 jaar geleden

10 maanden 6 tandjes. 4 boven en 2 onder

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9,5 maand en had ook nog steeds niks. En ineens sinds dit weekend 4 boven en 2 onder😰 arme ziel heeft er wel last van

3 jaar geleden

8 maanden en 3 weken 2 onder tandjes en 2 boven

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 10 maanden ook nog geen enkele! Sinds 6 maanden vertoont hij al "tekenen" maar er gebeurt helemaal niets haha. Zijn tandvlees ziet er ook echt al uit alsof er ieder moment iets door kan komen

3 jaar geleden

Bijna 10 maanden: 6 tandjes, 2 beneden en 4 boven. We hebben vanavond gezien dat er weer 2 boven aan zitten te komen.. is het normaal dat het zo ongelijk doorkomt?

3 jaar geleden

mijne is 9,5 maand en er komt er nu een door

3 jaar geleden

Hier 9 maanden 2 onder en de 2 boven komen bijna door ze komen 2 tegelijk boven 😜😁

3 jaar geleden

Onze kleine heeft 2 tandjes onder, pas sinds een maandje denk (nu 10 mnd) maar zie vandaag in de bovenkaak 2 hoektanden door komen🤷‍♀️ hij heeft daar verder nog geen tandjes. Zijn er meer kindjes die dit hebben?