209 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter is nu net 10 maanden en zie sinds vandaag een heel klein puntje doorkomen

3 jaar geleden

Over een week 10 maanden. Onder 2 tanden en een derde onderweg en boven 2 half door en 2 onderweg. Krijgt hier 5! tanden tegelijk. Is al nachten huilen. Dan schijnen ze te groeien.. zo zielig 😭

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 10 maanden heeft er 2 onder en 4 boven. Begonnen 2 maanden geleden door te komen. Allemaal heel kort na elkaar. Gelukkig heeft hij er geen last van. 😊

3 jaar geleden

2 onder en boven komen er nu ook 2 door tot bloedens aan toe :(

3 jaar geleden

Die van ons heeft er 8 al... nu bijna 11 maanden... ik hoop dat t ff een keer ophoudt😅😅😅 ze blijven maar komen

3 jaar geleden

Reactie op Samantaaa1

Die van ons heeft er 8 al... nu bijna 11 maanden... ik hoop dat t ff een ke ...
Hier ook 8, nu 10 maanden. Het houdt idd niet op. Lijkt alsof er nu weer een aankomt. Daartegenover staat dat ze nog niet kruipt of zelf kan gaan zitten, laat staan staan.. ieder kind ontwikkelt zich op z’n eigen tijd. Geen zorgen als er nog geen tandjes zijn. Op latere leeftijd hebben ze er alleen maar minder last van ;)

3 jaar geleden

Mn dochter is 10 maand en is net 1 half door die andere komt ook

3 jaar geleden

Onze zoon is 9,5 maand. Heeft onder twee tandjes en boven twee. Maar boven komen de volgende twee er ook al aan. 🦷

3 jaar geleden

Reactie op momofchaos

mijne is 9,5 maand en er komt er nu een door
correctie: hij heeft nu 4 tandjes 😂 2 ondertandjes en 2 hoektandjes. kleine vampier😂😍

3 jaar geleden

Mijn zoontje is vandaag precies 10 maanden en heeft er 5 en de zesde komt nu door. Tot nu toe hebben we geluk, want hij heeft vrij weinig last van! Maar ik zou je dochtertje niet met andere vergelijken. Op een gegeven moment heeft ze echt allemaal 😂

3 jaar geleden

Reactie op momofchaos

correctie: hij heeft nu 4 tandjes 😂 2 ondertandjes en 2 hoektandjes. klein ...
Goed om te lezen! Bij ons zijn er 2 ondertanden door en gek genoeg komen nu ook de hoektanden boven door! Was al benieuwd of er meer kindjes waren die niet de “gebruikelijke” volgorde aanhouden. 😊

3 jaar geleden

Reactie op momofchaos

correctie: hij heeft nu 4 tandjes 😂 2 ondertandjes en 2 hoektandjes. klein ...
Zo als een vampiertje lijkt me enig 😍 Onze ziet eruit als een heks met zijn enige tand boven 🙈

3 jaar geleden

Bijna 11 maanden, 6 tandjes, 2 onder 4 boven

3 jaar geleden

Mijn dochter 10 maanden bijna... 2 onderste tandjes en 2 hoektanden. Zo bizar haha

3 jaar geleden

9 maanden en 8 tanden en 2 kiezen zijn nu aan het doorkomen.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje 10 maanden en ik voelde net haar eerste tandje doorkomen! Nog niet gezien maar duidelijk gevoeld haha. Zat er al maanden aan te komen; zo vaak kwijlen, kapotte billen en diarree Dus no worries, ze komen echt wel 😃

3 jaar geleden

Mijn dochter is 9 maanden en heeft 4 tandjes. Gewoon achter elkaar!!!! Hopelijk krijgen we nu even een pauze 😅😅

3 jaar geleden

10 maanden: 9 stuks en kiezen zijn ook onderweg... 🥵

3 jaar geleden

Onze man van 10 maanden is nog geheel tandloos. Al maanden kwijlen maar niets, we wachten geduldig af. Komt vast goed en ik vind het ook nog wel makkelijk 🙈

3 jaar geleden

9,5 maand en in de verste verte niets te bespeuren..