209 Reacties
3 jaar geleden
Die van ons heeft er 8 al... nu bijna 11 maanden... ik hoop dat t ff een keer ophoudt😅😅😅 ze blijven maar komen
3 jaar geleden
Reactie op Samantaaa1
Die van ons heeft er 8 al... nu bijna 11 maanden... ik hoop dat t ff een ke ...
Hier ook 8, nu 10 maanden. Het houdt idd niet op. Lijkt alsof er nu weer een aankomt. Daartegenover staat dat ze nog niet kruipt of zelf kan gaan zitten, laat staan staan.. ieder kind ontwikkelt zich op z’n eigen tijd. Geen zorgen als er nog geen tandjes zijn. Op latere leeftijd hebben ze er alleen maar minder last van ;)
3 jaar geleden
Onze zoon is 9,5 maand. Heeft onder twee tandjes en boven twee. Maar boven komen de volgende twee er ook al aan. 🦷
3 jaar geleden
Reactie op momofchaos
mijne is 9,5 maand en er komt er nu een door
correctie: hij heeft nu 4 tandjes 😂 2 ondertandjes en 2 hoektandjes. kleine vampier😂😍
3 jaar geleden
Mijn zoontje is vandaag precies 10 maanden en heeft er 5 en de zesde komt nu door. Tot nu toe hebben we geluk, want hij heeft vrij weinig last van!
Maar ik zou je dochtertje niet met andere vergelijken. Op een gegeven moment heeft ze echt allemaal 😂
3 jaar geleden
Reactie op momofchaos
correctie: hij heeft nu 4 tandjes 😂 2 ondertandjes en 2 hoektandjes. klein ...
Goed om te lezen!
Bij ons zijn er 2 ondertanden door en gek genoeg komen nu ook de hoektanden boven door! Was al benieuwd of er meer kindjes waren die niet de “gebruikelijke” volgorde aanhouden. 😊