15 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje88
Wat is het slaap/dagritme?
Hoeveel slaapjes heeft hij overdag?
Ons ritme was: wakker rond 7, slaapje rond 12 en de avond in rond 7.
Nu gaat hij door het vroege wakker worden ook weer soms 2x slapen anders red hij het niet..
3 jaar geleden
Wij brengen ons zoontje van 18m nu om 19.30-20u naar bed. Is hij echt moe als hij gaat slapen.. hij slaapt beter door en langer.. tot half 8.
Middagdutje dat rond 13-13.30 tot 15.00-15.30. Kindje zou na het middagslaapje ca 4,5 uur wakker moeten zijn voordat hij de nacht in gaat.
3 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Ons ritme was: wakker rond 7, slaapje rond 12 en de avond in rond 7.
Nu g ...
Dit hebben wij net zo!
3 jaar geleden
Hoe doen jullie dit met slapen als ze zo vroeg wakker zijn?
Hier nu al de hele week wakker tussen half 6 en kwart voor 6, maar eigenlijk red die het niet tot z’n middag slaapje (rond 12 uur)….
Maar als die eerder naar bed gaat sochtends, dan red die t eigenlijk weer niet tot Savonds 😫
Toch maar weer 2 slaapjes aanbieden dan?🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Ph89
Hier nu al de h ...
Ik heb gisteren een heel stuk gewandeld, anderhalf uur! Kan hij chillen en evt kort slapen, nu kwartiertje.
Maarja daar moet je wel mogelijkheid voor hebben. Heb hem er ook wel eens ingelegd, maar die van ons wordt dan boos!
3 jaar geleden
Reactie op Ph89
Hier nu al de h ...
Ons zoontje zit er ook net tussenin. Als hij zo vroeg wakker is dan leg ik hem rond 9.30u in. Dan mag hij slapen tot max 10.15u. En dan rond 13u weer en dan slaapt hij zijn gewone middagslaapje.
3 jaar geleden
Reactie op Josefiennnn
Ons zoontje zit er ook net tussenin. Als hij zo vroeg wakker is dan leg ik ...
Die slaapt sowieso nog 2x per dag dan, of alleen als die zo vroeg wakker is ?
Hij heeft namelijk steeds maar 1 slaapje per dag dus weet niet of teruggaan naar 2x dan slim is🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Ph89
Die slaapt sowieso nog 2x per dag dan, of alleen als die zo vroeg wakker is ...
Nee alleen als hij vroeg wakker was. Hij zat ook op 1 slaapje toen hij nog rond 7u, 7.30u wakker was ‘s morgens. Maar nu opeens is hij ook steeds vroeg wakker, dus ben ik maar weer terug gegaan naar twee. Waarvan één korte powernap. Hij valt namelijk echt niet gelijk in slaap dus hij slaapt vaak maar een halfuur.
3 jaar geleden
Reactie op Ph89
Ah top, misschien toch ook eens proberen dan 🤔
Ja proberen kan altijd toch? Als het niet werkt dan weet je dat ook. :)
3 jaar geleden
Ons zoontje heeft dit al heel lang, we laten hem inmiddels ook echt niet meer 2x per dag slapen want dan word het juist erger. De middag slaap doet hij ongeveer 2u en hij slaapt van 7 tot 7. Maar hij heeft het dus vaak ook ineens weer en pijn is het niet. Wij doen nu een klein nachtlampje aan en zacht speelgoed in bed midden in de nacht. Hij stort dan vaak toch weer neer en valt in slaap na een uurtje.