46 Reacties

4 jaar geleden

Blijkbaar allemaal perfecte ouders hier als ik zo de reacties lees ... Alleszins hier ook een huiluurtje, of zeg maar huiluurtjes. Veel troosten, af en toe even laten huilen als ik merk dat het zeuren is (je moet ze ook leren dat ze zichzelf kunnen troosten!), afleiding proberen zoeken met speelgoed, tummy time ... ik zet hem vaak bij mij in de wipper terwijl hij kan kijken hoe ik het huishouden doet. Vindt die meestal wel entertainend genoeg. En soms werkt er helaas niets; dan neem ik hem bij mij en geef ik mezelf er maar aan over :) Komt goed!

4 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Blijkbaar allemaal perfecte ouders hier als ik zo de reacties lees ... Alle ...
Dit heeft niets met perfecte ouderschap te maken. We hebben allemaal onze flaws.. Je baby even laten huilen is tot daar aan toe, maar je baby een uur huilend in bed laten terwijl jij beneden je business doet is iets heeeeel anders en kan ik persoonlijk niet begrijpen. Dat is de reactie waar de meesten, en ik ook, hier op gereageerd hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Cherelle Diandra

Dit heeft niets met perfecte ouderschap te maken. We hebben allemaal onze f ...
Maar je weet niet eens of ze dat doet. Voor hetzelfde geld gaat ze regelmatig kijken, is ze in de buurt, troost ze hem tussendoor ... het gaat er me om dat er snel gereageerd wordt en insinuaties worden gemaakt terwijl de situatie niet gekend is. Ik vind dat hard want ook zij is nog maar twee maanden mama. Voor hetzelfde geld heeft ze gewoon geleerd van andere mama鈥檚 dat je je kindje even moet laten huilen en volgt zij dat advies op ... ik wil maar zeggen dat de reacties toch allemaal wat zachter kunnen.

4 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Maar je weet niet eens of ze dat doet. Voor hetzelfde geld gaat ze regelmat ...
De wereld is zo hard voor mamas en dat meestal door andere mamas. Hier geen huiluurtje al een geluk maar ik snap haar dat ze het kindje eventjes weglegt en ook haarzelf niet vergeet, hoe ze het formuleerde hier is niet zo slim

4 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Maar je weet niet eens of ze dat doet. Voor hetzelfde geld gaat ze regelmat ...
Nou daar heb je wel echt een punt ja. Ik reageer dan ook te snel en vanuit wat ik zelf belangrijk vind zonder even erbij stil te staan wat de situatie voor een ander kan zijn. Beetje moraalridderig (iewul).

4 maanden geleden

Volgens mij doet mijn baby van 8 weken om te testen dat hij mij kan vertrouwen dat ondanks dat hij een uur huilt ik liefde blijft geven onvoorwaardelijke liefde. Het houd vanzelf weer op. Voor je t weet loopt tie en valt tie dan heb je ook een huiluurtje