27 Reacties
2 jaar geleden
Zelfde probleem (gehad) 'Slaap kindje slaap' van Estivill.... Was tip van het CB en heeft ons echt geholpen. Nu wel vroeg wakker (6u), maar daar willen we een slaapwekker voor gaan inzetten. Maar eerst dit maar even stabiliseren!!
2 jaar geleden
Hier 20,5 mnd ook aantal weken nachten snachts 1,5-2 uur wakker. Mama roepen, jengelen. Wij negeren het als het geen krijsen wordt. Anders check ik z’n luier, geef ik hem drinken (melk bij slecht drinken/eten overdag).
Momenteel ziek. Gisternacht T40,2… dus dan dunnere slaapzak, zetpil, Nurofen, schone luier, drinken en steeds om de 10 min proberen weg te leggen. Gister lang met hem in de wipstoel gezeten.. indien niet ziek etc dan valt hij gelukkig zelf in slaap.
2 jaar geleden
Pff nou zei ik 16 dagen gelden hier sterkte tegen jullie, heb het inmiddels zelf nodig.
Hij is zo ontzettend boos met inslapen! Pffff
2 jaar geleden
Pff nou zei ik 16 dagen gelden hier sterkte tegen jullie, heb het inmiddels ...
Aw zo vervelend!😔
Slaapt je kleine wel door?
Hier sinds een week gelukkig weer wel. 🤞kreeg de tip van jeugdverpleegkundige om 2x per dag naar buiten te gaan. Kindje lichamelijk moe "maken". Alhoewel hij nog niet loopt.. denk ik dat frisse lucht en even indrukken opdoen hem idd beter laat slapen
2 jaar geleden
Reactie op Okkie
Aw zo vervelend!😔
Slaapt je kleine wel door?
Hier sinds een week gelukki ...
Wisselend!
Hij heeft ongeveer 6 maanden structureel doorgeslapen, nu niet meer altijd. Is volgens mij ook afhankelijk van prikkels en indrukken! Gelukkig kan ik hem meestal rustig krijgen met een korte knuffel of aai over de bol en ben ik binnen een paar minuten klaar. Af en toe werkt dat onvoldoende en ga ik op de grond bij z'n bedje zitten en houd ik z'n handje vast. Is niet zo comfortabel hoor haha. Eerder legde ik wel eens een slaapmatje neer. We nemen hem nooit mee in bed en ook niet mee naar beneden. M'n man is daar heel principieel in en hij is daar dus nooit aan gewend geraakt!
Er zijn gelukkig ook nog nachten waarin we hem helemaal niet horen tot 6uur