24 Reacties

2 jaar geleden

Roompot weeterbergen en roompot de leistert!

2 jaar geleden

Landal Vennenbos in Hapert is heel erg leuk. Ik ken het park Lommerbergen niet馃拋

2 jaar geleden

Marveld Recreatie Groenlo馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Lisssa

Marveld Recreatie Groenlo馃槉
Ja, heel leuk park!

2 jaar geleden

Via centerparcs.nl/babybox een stuk goedkoper te boeken :)

2 jaar geleden

Lommerbergen vind ik zeker een aanrader. Subtropisch zwembad, minigolfbaan, kinderboerderij en een speeltuin met strand bij een meertje op hun eigen terrein. Vlak naast het park ligt ook nog een manege. In het dorp (Reuver) leuke cafeetjes en restaurants. Mooi bos rondom het park en vlakbij de Maas, waar je heerlijk kunt wandelen 馃憤

2 jaar geleden

Landal Miggelenberg vind ik ook een aanrader!

2 jaar geleden

Reactie op Lou8

Actie geldt alleen niet in vakanties

2 jaar geleden

Zijn hier al mama鈥檚 naar het buitenland op vakantie geweest?? Ben ook wel benieuwd naar tips voor het buitenland!

2 jaar geleden

Wij zijn afgelopen oktober 2021 naar Landal lommerbergen geweest en hebben echt genoten, ons zoontje was toen 16 maanden en had het goed naar zijn in, ze hebben ook een indoor speeltuin, kinderboerderij en verschillende buiten speeltuinen. Ik vind het een echte aanrader voor een gezin met kleine kinderen. 1 min punt van dat park, er zijn veel heuvels in dat park maar dat maakte onze vakantie niet minder leuk

2 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Zijn hier al mama鈥檚 naar het buitenland op vakantie geweest?? Ben ook wel b ...
Yes! Ibiza, Lesbos, Duitsland en volgende maand gaan we naar Mexico! Ik ben altijd gek geweest op reizen, maar zo leuk om dit samen te kunnen doen! En zie haar continue genieten! Ben wel benieuwd naar de langere vlucht straks, verwacht dat het ellende wordt. Kan het alleen maar mee vallen toch?!馃槄

2 jaar geleden

Wij nemen dan van die klein verpakte ontbijtkoekjes zonder suiker mee voor als ze daar even geen normaal brood hebben

2 jaar geleden

Centerparcs Erperheijde is ons heel goed bevallen met ons zoontje van 1,5 jaar 馃憤馃徎馃憤馃徎

2 jaar geleden

Het dierenbos

2 jaar geleden

Wij zijn naar Luxemburg geweest. Dus niet heel ver 馃槀 maar wij hadden een pak soepstengels mee in de auto. Konden we hem er zo nu en dan eentje geven! 馃槃

2 jaar geleden

Lommerbergen is zeker leuk. Zelf gaan wij vaak naar landal coldenhove, heeft geen subtropisch zwemparadijs maar wel gewoon zwembad en van alles te doen op het park, heeft vaak meegedaan met de peuterdans, binnenspeeltuin en bollo geknuffeld馃槉

2 jaar geleden

Molecaten parken

2 jaar geleden

Jeps. Gran canaria, Itali毛, oostenrijk, mallorca, Frankrijk, winterbergen

2 jaar geleden

Nu al in 4 landal parken geweest. Zwembad, speeltuinen (soms indoor), knutselclub. Landal Landgoed t Loo heeft zelfs een kinderboerderij.Top voor kleintjes. Veel schoner en moderner dan de meeste centerparc huisjes.

2 jaar geleden

Reactie op Lou8

Veelal echt gedateerde huisjes volgensmij. Tram Landal hier. Ook goed betaalbaar buiten vakanties om