24 Reacties
2 jaar geleden
Landal Vennenbos in Hapert is heel erg leuk. Ik ken het park Lommerbergen niet馃拋
2 jaar geleden
Lommerbergen vind ik zeker een aanrader. Subtropisch zwembad, minigolfbaan, kinderboerderij en een speeltuin met strand bij een meertje op hun eigen terrein. Vlak naast het park ligt ook nog een manege. In het dorp (Reuver) leuke cafeetjes en restaurants. Mooi bos rondom het park en vlakbij de Maas, waar je heerlijk kunt wandelen 馃憤
VRIEND
2 jaar geleden
Zijn hier al mama鈥檚 naar het buitenland op vakantie geweest?? Ben ook wel benieuwd naar tips voor het buitenland!
2 jaar geleden
Wij zijn afgelopen oktober 2021 naar Landal lommerbergen geweest en hebben echt genoten, ons zoontje was toen 16 maanden en had het goed naar zijn in, ze hebben ook een indoor speeltuin, kinderboerderij en verschillende buiten speeltuinen. Ik vind het een echte aanrader voor een gezin met kleine kinderen. 1 min punt van dat park, er zijn veel heuvels in dat park maar dat maakte onze vakantie niet minder leuk
2 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Zijn hier al mama鈥檚 naar het buitenland op vakantie geweest?? Ben ook wel b ...
Yes! Ibiza, Lesbos, Duitsland en volgende maand gaan we naar Mexico! Ik ben altijd gek geweest op reizen, maar zo leuk om dit samen te kunnen doen! En zie haar continue genieten! Ben wel benieuwd naar de langere vlucht straks, verwacht dat het ellende wordt. Kan het alleen maar mee vallen toch?!馃槄
2 jaar geleden
Wij zijn naar Luxemburg geweest. Dus niet heel ver 馃槀 maar wij hadden een pak soepstengels mee in de auto. Konden we hem er zo nu en dan eentje geven! 馃槃
2 jaar geleden
Lommerbergen is zeker leuk. Zelf gaan wij vaak naar landal coldenhove, heeft geen subtropisch zwemparadijs maar wel gewoon zwembad en van alles te doen op het park, heeft vaak meegedaan met de peuterdans, binnenspeeltuin en bollo geknuffeld馃槉
2 jaar geleden
Jeps. Gran canaria, Itali毛, oostenrijk, mallorca, Frankrijk, winterbergen