11 Reacties
3 jaar geleden
Wat eet je dochter verder op een dag? Vooral bij de maaltijd?
Als het echt trek is, zou het daarmee te maken kunnen hebben.
Ik verbaas me namelijk wat m'n zoontje allemaal in dat kleine lijfje stopt. Als avondeten is het zo 250/300 gram!
En daarnaast nog minimaal 4 boterhammen op een dag en fruit etc.
3 jaar geleden
Reactie op Monk1206
Hi mama’s,
Hoe is het bij jullie gegaan? Mijn dochtertje krijgt nog steeds ...
Die van mij krijgt ook nogsteeds nutrilon voor t slapen gaan 😅 de nachten gaan nu zo heerlijk dat ik het ook nog wel even oke vind. Het avondeten gaat bij haar nog wisselend. Ene keer eet ze een bord vol op en de andere keer eet ze maar een paar happen waar ze het de nacht dan niet op kan doen, dus eerst daar maar is mee aan de slag.
Onze dochter kan het qua gewicht ook makkelijk hebben, dus zolang dat zo is maak ik mij niet meer zo druk. 😊
VRIEND
3 jaar geleden
Wat eet je dochter verder op een dag? Vooral bij de maaltijd?
Als het echt ...
Haha, lekker toch!! Mijn dochter is niet zo’n goede eter. Op goede dagen eet ze bijvoorbeeld 2 boterhammen, 1 of 2 crackers, klein bordje avondeten (ik denk zo’n 150 gram) , koekje, 2 stuks fruit. Dan ben ik blij, maar die dagen komen niet veel voor 😆 Gelukkig wel steeds vaker. Maar regelmatig is het ook : met moeite 1 boterham, 1 cracker, paar happen avondeten 😅 En op sommige dagen zit het ergens daar tussen in. Fruit gaat wel altijd goed gelukkig. Op zo’n ‘slechte’ dag wordt ze ‘s nachts ook vaak 2 keer wakker voor een fles 🥴
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Blijemama94
Die van mij krijgt ook nogsteeds nutrilon voor t slapen gaan 😅 de nachten ...
Hmm ja, snap ik! Hier is het idd ook nog wel een aanvulling op haar eten, dat is denk ik toch nog wel nodig. Of met nutrilon stoppen zodat ze meer gaat eten 🤔 Vandaag dronk ze trouwens een paar slokjes gewone melk, ze spuugde het dus niet meer uit. Vooruitgang 🥳 Ik probeer haar er maar langzaam aan te laten wennen, en blijf ondertussen nog lekker Nutrilon geven ☺️