20 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze die eet ze zo op

2 jaar geleden

Gewoon een lekker pilletje van de kruidvat. Of de druppels gewoon niet zichtbaar door eten of drinken doen. Die van ons zijn smaakloos.

2 jaar geleden

Reactie op Gessel302

Wij hebben deze die eet ze zo op
Hebben deze smaak?

2 jaar geleden

Deze lijkt me ideaal☺️ iemand ervaring mee?

2 jaar geleden

Reactie op H ÖZKAN

Hebben deze smaak?
Staat sinaasappel op nog niet zelf geprobeerd

2 jaar geleden

Reactie op H ÖZKAN

Even goed opletten op de leeftijd

2 jaar geleden

Reactie op Gessel302

Ja me dochter is 2! deze lijkt me goed ☺️

2 jaar geleden

Pilletjes? Hier eten ze die zo op. Hoort gewoon bij het avond ritueel

2 jaar geleden

Heel eerlijk🫣 hier wordt vanaf 1 jaar geen extra vitamine meer gegeven

VRIEND

2 jaar geleden

Door haar eten☺️?

2 jaar geleden

Ik op zijn lepel 4 druppels voor iets te eten. Of het nou fruit is, yoghurt of avond eten. Hij houdt niet van de tabletjes of de smaakjes. Dus gewoon op oliebasis van de kruidvat.

2 jaar geleden

Die van de eerste reactie. Davitamon. Het zijn smelttabletjes en ik zeg altijd dat het snoepjes zijn. Ze vindt ze heerlijk

2 jaar geleden

Reactie op cynthiatjhe

Heel eerlijk🫣 hier wordt vanaf 1 jaar geen extra vitamine meer gegeven
Wel doen hoor. Zelfs wij volwassenen mogen wel wat extra vitamine D slikken😅

2 jaar geleden

Reactie op la aaa

Die van de eerste reactie. Davitamon. Het zijn smelttabletjes en ik zeg alt ...
Ik heb die gehaald! Maar dan met aardbeismaak tot nu toe gaat het goed haha

2 jaar geleden

Reactie op Gessel302

Ideaal. Hebben wij ook. Is sinds jongs af aan een heel ritueel geworden. smaakt een beetje zoet en ons zoon herinnert ons zelfs om 06:00 aan Nijntje druppels

2 jaar geleden

Update: ik heb die van Davitamon aardbei smaakt, ze vind het heerlijk! Ze denkt dat het een snoepje is haha☺️ dank jullie wel voor alle tips!

2 jaar geleden

Ik heb druppels. Mijn zoontje van 2 drinkt s avonds voor t slapen gaan nog een flesje melk en daar gaan ze dan doorheen. Hij merkt er niks van en zo heeft hij ze toch binnen.

2 jaar geleden

Hier verzinnen we nieuwe manieren als hij niet wilt, meestal via het lepeltje dan weer rechtstreeks de mond in. Dan via zijn hand,schoteltje, bord, Arm... enzovoort:D en hardop tellen maakt het soms ook leuk

2 jaar geleden

Reactie op H ÖZKAN

Ik ben super blij met deze tip mijn dochter wilt nu elkedag nijntje pilletjes ... eindelijk geen strijd meer met die druppels

2 jaar geleden

Mijn zusje geeft sinds kort deze aan haar zoontje (2,5 jaar, zodra ze goed kunnen kauwen kan je het geven) en het is nu geen strijd meer. Wij zelf geven nog de druppels van Laveen, maar het zit zo in het ochtendritueel ingebakken dat onze dochter het zonder problemen van een lepel inneemt.