Hoi mommys,
Ik heb een kind van 2, die ik echt met moeite vitamine D inneemt (wegrennend, huilend etc)
Die zit natuurlijk niet meer zo stil als toen haha
Hoe doen jullie dit? Want hierdoor sla ik wel is 2-3 dagen over wat ik zelf niet leuk vind.
Dank jullie wel alvast
Ik op zijn lepel 4 druppels voor iets te eten. Of het nou fruit is, yoghurt of avond eten. Hij houdt niet van de tabletjes of de smaakjes. Dus gewoon op oliebasis van de kruidvat.
Ideaal. Hebben wij ook. Is sinds jongs af aan een heel ritueel geworden. smaakt een beetje zoet en ons zoon herinnert ons zelfs om 06:00 aan Nijntje druppels
Ik heb druppels. Mijn zoontje van 2 drinkt s avonds voor t slapen gaan nog een flesje melk en daar gaan ze dan doorheen. Hij merkt er niks van en zo heeft hij ze toch binnen.
Hier verzinnen we nieuwe manieren als hij niet wilt, meestal via het lepeltje dan weer rechtstreeks de mond in. Dan via zijn hand,schoteltje, bord, Arm... enzovoort:D en hardop tellen maakt het soms ook leuk
Mijn zusje geeft sinds kort deze aan haar zoontje (2,5 jaar, zodra ze goed kunnen kauwen kan je het geven) en het is nu geen strijd meer. Wij zelf geven nog de druppels van Laveen, maar het zit zo in het ochtendritueel ingebakken dat onze dochter het zonder problemen van een lepel inneemt.