12 Reacties

2 jaar geleden

Jaa hier wilt mijn zoontje ook zoveel eten! Dat ik soms denk, dit is nu wel genoeg hoor haha. Misschien een groeispurt!

2 jaar geleden

Hier het omgekeerde. Echt een fase van weinig tot niet willen eten. Denk dat alles in fases komt. De fase van veel eten is hier al geweest

2 jaar geleden

Zolang ze niet mega dik is zal ze het wel nodig hebben. Ik moet mijn zoon van 20 maanden juist continue afleiden met eten of tijdens het spelen eten geven. 😅 Het is overal wel wat.

2 jaar geleden

Jaaaa welja , onze dochter kan de hele dag om eten zeuren 😂

2 jaar geleden

Hier totaal niet. Ze is super kieskeurig met eten, waardoor ze bijna niks eet. Echt een drama deze fase

2 jaar geleden

Oh enorm herkenbaar bij ons zoontje van 20 mnd…. Wij proberen ook vaste eetmomenten aan te bieden maar dat redt hij soms gewoon niet, tenzij we hem echt goed afleiden of als we ergens zijn om te spelen. Maar zodra er ook maar bij iemand eten tevoorschijn komt is hij er als de kippen bij. Het lijkt alsof hij geen grens heeft dus proberen wij die voor hem te bepalen maar het is mega lastig omdat hij toch honger lijkt te hebben

2 jaar geleden

Reactie op amyl-24

Oh enorm herkenbaar bij ons zoontje van 20 mnd…. Wij proberen ook vaste eet ...
Ja precies he! Hier ook, als iemand iets gaat eten komt ze er als een vogeltje met haar mond open bij staan 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Yfje

Jaa hier wilt mijn zoontje ook zoveel eten! Dat ik soms denk, dit is nu wel ...
Ja dat zal het wel zijn inderdaad.. ze is ook nog ziekgeqeest pas geleden, heb ook altijd het idee dat ze dan gaat inhalen als ze beter is 😅

2 jaar geleden

Reactie op JB95

Zolang ze niet mega dik is zal ze het wel nodig hebben. Ik moet mijn zoon v ...
Nee helemaal niet, ze ziet er gezond uit gelukkig 😊 is ook zo, het zal zich wel weer corrigeren 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op trotsemams

Hier totaal niet. Ze is super kieskeurig met eten, waardoor ze bijna niks e ...
Dat is ook lastig ja, hebben wij een aantal maanden geleden gehad.. nu heeft ze weer opeens dat ze de ene week wel broccoli lust en de week erop doet ze net of ik haar wil vergiftigen 🤣 'het is een fase..'😉

2 jaar geleden

Tip van de diëtiste bij ons: vooral maaltijden geven die vullen. Dus fruit (veel water) en rijstewafels is een lekkere snack, maar vult niet genoeg tot het volgende moment. Probeer volle producten en lekker laten eten als ze het nodig heeft!

2 jaar geleden

Herkenbaar! Qua avondeten is hij heel kieskeurig, maar verder is het echt een vreetzakje 😂 rent dan naar de kast waar de snacks liggen (waar hij niet bij kan) en dan huilen en die roepen 😅 super duidelijk ook wat hij wil haha