85 Reacties
3 jaar geleden
Ik volg mee. Die van ons ook altijd vroeg wakker. Tijdje gehad dat hij 6u of heel soms half 7 kwam. Maar afgelopen tijd in de nacht wakker geweest en nu sinds twee dagen ook weer steevast vroeg wakker. Dus heb geen tips, maar wel herkenning en lees graag mee!
3 jaar geleden
Hier ook, sinds een week of 6. Zitten wel volop in de overgang van twee naar een slaapje overdag dus ik hoopte maar dat hij als hij gewend was weer later wakker zou gaan worden..
3 jaar geleden
Reactie op Lbs192022
Hier ook! Al heb ik geen klagen met 7 uur😅 was alleen 8.30 gewend. Maar hi ...
Hier ligt het niet aan de ontwikkeling van lopen. Hij loopt al bijna 4 maanden zelfstandig. Misschien de taalontwikkeling hier dan weer
3 jaar geleden
Hier ook altijd tussen 5:15/6:00 uur wakker .. 16 maanden is ze nu. Vanaf 12 maanden al 1 overdag slaapje..
Hier ook alles geprobeert met verleggen of vervroegen van avond bedtijd , maakt Hier geen verschil 🤪
3 jaar geleden
En juist wat vroeger in bed leggen? Kan ook helpen. Weet het ook niet hoor, maar lijkt me echt vreselijk irritant als het standaard zo is! Die van ons heeft het af en toe ook, pffff
3 jaar geleden
Overdag 2.5 uur laten slapen in totaal; om 18.30 klaarmaken en 19.00 in bed. Misschien helpt dat. Succes🤍
3 jaar geleden
Reactie op helloflower
Overdag 2.5 uur laten slapen in totaal; om 18.30 klaarmaken en 19.00 in bed ...
Hij slaapt max. 1,5u overdag. Zou willen dat ik een kind had dat 2.5u overdag sliep én laat wakker werd 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Minienmama
Hij slaapt max. 1,5u overdag. Zou willen dat ik een kind had dat 2.5u overd ...
Ah, snap ik! Ik bedoelde meer; niet meer dan 2.5 uur. Op zich kan 1.5 uur ook voldoende zijn. Misschien proberen tot max. 15.30 te laten slapen en daarna niet meer slapen, en dan 19.00 op bed? Succes!
3 jaar geleden
Reactie op helloflower
Ah, snap ik! Ik bedoelde meer; niet meer dan 2.5 uur. Op zich kan 1.5 uur o ...
Mag ik vragen waarom max. 2.5uur?
3 jaar geleden
Mag ik vragen waarom max. 2.5uur?
Omdat kindjes van deze leeftijd meestal 11 u ‘s nachts slapen, en 2.5 uur overdag, 13 uur in totaal dus. Dit is natuurlijk gemiddeld en er is geen goed of fout! Maar misschien als je je aan 2.5 uur overdag houdt, en niet meer, dat hij wat langer slaapt?
3 jaar geleden
Nou dat word leuk morgenochtend 😅😂
Succes alvast, wordt voor ons ook erg vroeg vrees ik 😰
3 jaar geleden
En hoe vroeg waren ze allemaal? Hier 4:45 met een helse nacht omdat ze ook nog eens snotverkouden werd en koorts 😅
3 jaar geleden
We hielden ons hart vast, maar hier was het 5:30 een beginnend wakker worden en rond 6u nieuwe tijd echt wakker. Dus viel ons reuze mee.
3 jaar geleden
En hoe vroeg waren ze allemaal? Hier 4:45 met een helse nacht omdat ze ook ...
Hier 4.30u 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Firstborn88
We hielden ons hart vast, maar hier was het 5:30 een beginnend wakker worde ...
Dat is idd netjes!