9 Reacties

één jaar geleden

Bij ons duurde het inslapen in de middag ook zo lang, soms was ik een half uur of uur bezig. En dan in de avond kregen wij haar niet voor 20.30/21.00 in slaap. Van de een op andere dag ging zij gewoon echt niet meer slapen in de middag, zijn er in een keer mee gestopt. Eerste 2 weken tegen 17.30 uur echt op en vervelend, dus dan 18.30 uur knock-out. Ging steeds beter, steeds meer energie nu eind middag en standaard 18.30 naar boven en tussen 19-19.30 in slaap. Heel fijn zo. En sinds slaapwekker op de kamer die half 7 groen wordt, komt ze er tussen 6.30 en 7.30 ergens uit

één jaar geleden

Bij ons duurde het inslapen in de middag ook zo lang, soms was ik een half ...
Ja precies, hier net zo en dat al weken. Dus toch volhouden vandaag? Rustmomentje rond 1u en dan inderdaad vroeg erin vanavond.. welke slaapwekker hebben jullie? Ik wil er 1 die de hele nacht uit blijft en dus alleen op een door ons ingesteld tijdstip aangaat. Laatst had ik er 1 die bleef de hele nacht blauw 🥴

één jaar geleden

Hé, wij zitten in hetzelfde schuitje. Ons zoontje is ook altijd tussen 5.15u en 6u wakker. Al weken, maanden inmiddel! Middagslaapje weg laten hebben we geprobeerd, maar dat red hij nog niet om de dag. Dus nu laten we hem max een uur slapen tot uiterlijk 15u. Wij hebben een slaapwekker aan geschaft die de hele nacht uit is. Om 6u gaat hij op oranje. Dan weet onze zoon dat hij mag spelen maar hij blijft op zijn kamer. Om 6.30u gaat hij op groen, dan mag hij uit zijn kamer. En dat werkt. Al vraagt hij wel aandacht als hij op oranje staat. Maar we kunnen iig in bed blijven liggen, dat is al een vooruitgang. Dus niet echt tips, misschien ook eens proberen om om de dag het middagslaapje aan te bieden. En dan de bedtijd wel vervroegen met een halfuur.

één jaar geleden

Reactie op Josefiennnn

Hé, wij zitten in hetzelfde schuitje. Ons zoontje is ook altijd tussen 5.15 ...
Welke slaapwekker is dat? 🥰 ze ligt nu te rusten in ons bed met een filmpje. Vond ze natuurlijk helemaal prima in plaats van slapen. Vanavond vroeg erin. Heel benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op Laurann

Welke slaapwekker is dat? 🥰 ze ligt nu te rusten in ons bed met een filmpj ...
Van Zazu, de pinguïn. Deze van de foto. Ja die tip van eerder naar bed doen heb ik van een slaapcoach. De rest ook trouwens. 😄

één jaar geleden

Van 18:30 uur tot 6:30 uur geslapen. Ik ben tevreden 🥰

één jaar geleden

Reactie op Laurann

Van 18:30 uur tot 6:30 uur geslapen. Ik ben tevreden 🥰
Wat een topper! 🤩

één jaar geleden

Vandaag naar de opvang geweest. We dachten, we laten haar daar nog maximaal een uurtje slapen want vee meer prikkels natuurlijk en drukte. Dus ze is netjes wakker gemaakt.. lekker chagrijnig rest vd middag en nu ook nog een kind dat al een uur ligt te draaien in bed 😂 daar dus ook maar niet meer slapen ben ik bang 🙄