11 Reacties

2 jaar geleden

Ik neig eerder naar muggenbulten, maar even afwachten. Bij mijn dochter kwamen er meteen blaasjes.

2 jaar geleden

Hier vorige week de waterpokken gehad, dit was het begin

2 jaar geleden

Reactie op BiancaK

Hier vorige week de waterpokken gehad, dit was het begin
Ziet er wel hetzelfde uit En ik zie ze nu ook op zijn rug. Heeft je kindje er veel last van gehad?

2 jaar geleden

Reactie op Eenanderenaam

Ziet er wel hetzelfde uit En ik zie ze nu ook op zijn rug. Heeft je kindj ...
Hier begon het zaterdag met die bultjes en maandag en dinsdag heeft hij veel last gehad. Koorts en niet kunnen slapen vd jeuk. Daarna ging het snel beter en gisteren zelfs weer naar de Efteling kunnen gaan, nog wat korstjes maar nergens meer last van. Ik kan de havermoutbadjes aanraden (ik deed havermout in een oude sok die ik daarna kon weggooien)

2 jaar geleden

Zou wel kunnen inderdaad! Een tip, gebruik dr. Leenarts! Kan je halen bij de Etos! Werkte echt perfect!

2 jaar geleden

Het zijn inderdaad waterpokken hij heeft er nu meer. Bedankt voor de tips!

2 jaar geleden

Hier nu gaande vanaf gisteren, zo zielig dat ze 's nachts niet kan slapen van de jeuk.. ze wil ook niet dat we eraan zitten met zinkzalf of aloe vera gel. Onder liefdevolle dwang toch maar wat proberen in te smeren. Zetpil gegeven. Morgen een havermoutbadje doen. En proberen te kalmeren, wat op het moment lastig gaat 😔

2 jaar geleden

Reactie op Ann2304

Hier nu gaande vanaf gisteren, zo zielig dat ze 's nachts niet kan slapen v ...
Wat sneu! Havermout badje deed hier wonderen. Je kan ook als je niet helemaal in bad wil doen insmeren met een goed nat washandje met havermout erin

2 jaar geleden

Reactie op Eenanderenaam

Wat sneu! Havermout badje deed hier wonderen. Je kan ook als je niet helema ...
De badjes gaan goed! En heb ingesmeerd met Kidsclin, dat gaat lekker snel door de mousse. Even afkloppen, maar voor nu is het weer wat beter 😊

2 jaar geleden

Vanaf wanneer is het besmettelijk? En wanneer niet? Want mijn nichtje heeft sinds vrijdag waterpokken

2 jaar geleden

Reactie op Elin Asel

Vanaf wanneer is het besmettelijk? En wanneer niet? Want mijn nichtje heeft ...
2dagen voordat de bultjes zichtbaar zijn t/m ze uitgedroogd zijn.