8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf geen ervaring maar mijn vriendin wel. En dat dochtertje zit nu op de basisschool en heeft t nog steeds. Wil ook niet naar school. Na heel veel onderzoeken heeft zij extreme vorm verlatingsangst. Komt mede door de keizersnede, corona etc. Ze heeft er zeg maar een trauma van opgelopen. Dus als het echt zo extreem is als dat jij zegt optijd aan de bel trekken. Dat kindje krijgt nu emdr, gaat naar een psycholoog

2 jaar geleden

Romy is ook met keizersnee geboren. Bedankt voor de tip ik ga dit morge. Gelijk met ggd en huisarts bespreken

2 jaar geleden

Mijn dochter ging naar een kinderdagverblijf met 12 kindjes, ook overstuur als ik wegging na een tijdje ging het e maar nog veel verdrietig over heel de dag.. als ik foto's opgestuurd kreeg zag ik dat ze echt niet gelukkig was. Nu gaat ze naar een gastouder met max 5 kindjes en dit gaat echt 10x beter.. nu huilt ze ook als ik wegga maar is na een minuut voorbij. Voor ons was dit echt een hele goede keuze.

2 jaar geleden

Mijn dochter is ook geboren via keizersnede trouwens 😊

2 jaar geleden

Reactie op Mama35

Romy is ook met keizersnee geboren. Bedankt voor de tip ik ga dit morge. Ge ...
Zou ik ook doen. Want van elke keer zo moeilijk gaan kunnen ze ook een trauma krijgen en dat wil je niet. Ze moeten nog heel lang.

2 jaar geleden

Wat ontzettend naar voor jullie! Mijn dochter heeft hier een tijdje last van gehad. Van alles geprobeerd; ze lieten haar contra de groep slapen zodat het rustiger was, ze lieten haar in een aparte ruimte spelen, zo kort mogelijk afscheid etc. We wisten het allemaal ook niet meer… Uiteindelijk bleek dat ze een heftige dubbele midden oorontsteking in beide oortjes had én een keelontsteking. Waarschijnlijk eerst keelontsteking en toen die op het eind liep, haar oren 1 voor 1. Ze had geen koorts of andere duidelijke symptomen. Ze was wel hangerig en huilde heel veel. We kwamen er achter toen we binnen een week 2x bij de huisarts waren en hij echt alle tests heeft doorlopen omdat hij het ook raar vond. Als je dus toch advies gaat inwinnen, laat ze ook daar even naar kijken. Het kan zo maar onopgemerkt blijven…. Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Jhzrs

Mijn dochter ging naar een kinderdagverblijf met 12 kindjes, ook overstuur ...
Dit is ook een goede tip

2 jaar geleden

Reactie op Floor92

Wat ontzettend naar voor jullie! Mijn dochter heeft hier een tijdje last ...
Heel erg bedankt romy heeft buisjes ivm veel last van oren en ontsteking maar zowiezo ook bij huisarts te laten nakijken is niet verkeerd