25 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft hem vorige week gehad, had alleen zijn speentje bij. Hij heeft er gelukkig helemaal geen last van gehad. Ik heb trouwens gevraagd of ze het ineen keer, snel wilde prikken. Dat hadden ze de eerste keer ook gedaan, hij had niet eens gehuild. Tweede prikje met een andere zuster, ging de naald er langzaam in, alles bij elkaar gekrijst en maar gehuild. Afgelopen week dus weer in een keer de naald erin en geen gehuil niks. Hoop dat hij het weer zo ervaart met zijn 14 maanden prik鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Mijn zoontje heeft hem vorige week gehad, had alleen zijn speentje bij. Hi ...
Hoop dat het hier ook mee valt idd! Op de vorige heeft ze eigenlijk geen reactie gehad, op wat pijn in dr beentjes na. Bedankt voor de tip over het snel zetten, ga ik ook vragen! 馃槉

2 jaar geleden

M鈥檔 dochtertje is er niet ziek van geworden. Wel wat sufjes de avond erna, maar ze liep weer rustig zelf de kamer uit na het krijgen vd prikjes en ze heeft er een bultje op haar beenspier van.

2 jaar geleden

Hier ook morgen aan de beurt! Succes 馃檹

2 jaar geleden

Mijn dochter is er ziek van geworden. Gelukkig heeft ze bijna niet gehuild, ze was snel weer aan het lachen .

2 jaar geleden

Hier vandaag. Ik voel me even een Niet zo goede moeder, ik dacht alleen DKTP? Maar niet ?

2 jaar geleden

Hier ook vandaag na de eerste keer af te moeten zeggen. En bijna weer afgezegd omdat hij gisteren de hele dag 39,5graden was .. Ben benieuwd! Hij heeft en elke keer niet zoveel last van gehad naast hangerig zijn. 馃馃徎

2 jaar geleden

Ik vond het ontzettend meevallen gelukkig. Het was wel even huilen natuurlijk en is niet prettig om te zien. Maar als jijzelf rustig blijft, blijft je kindje ook redelijk rustig heb ik gemerkt. Meteen lekker troosten na de prik en het is zo voorbij. Onze kleine heeft er niet heel veel last van gehad gelukkig. Paar dagen beetje koortsig, maar wel gewoon speels enz. Het komt goed 馃槃

2 jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Hier vandaag. Ik voel me even een Niet zo goede moeder, ik dacht alleen DK ...
DKTP, Hib & HepB En Pneu. Dat is exact dezelfde vaccinatie als de 2 ervoor

2 jaar geleden

Vragen of ze hem goed diep zetten en de spuiten langzaam leeg laten spuiten...duurt iets langer.. Maar scheelt heel veel bij onze dochter. Sinds ze dat doen.. heeft ze er amper last van.. Vorige week gezet, s avonds alleen verhoging gehad en dat was het!

2 jaar geleden

Gisteren geweest. Op het moment zelf heeft ze 5 seconden gehuild en daarna nergens last van gehad. Ze sliep 's middags wel wat langer dan normaal, maar dat vind ik een positieve bijwerking 馃槄

2 jaar geleden

Gewoon in de bovenbeentjes toch?

2 jaar geleden

Heel even een pruillip en even brullen maar met afleiding was hij gelijk weer aan het lachen. Even een paar dagen last gehad van een hard plekje op bovenbeentjes, maar verder geen last van gehad. Ze had wel gezegd dat deze 3e prik wat meer reactie zou kunnen geven ivm met dat het lichaam het vaccin zou herkennen en antistoffen verder aan gaat maken maar niets van gemerkt. 14 maanden prikjes gaan in de armen zijn en daarbij moesten we rekening houden met de planning dat dit ruim voor de geplande vakantie zou zijn omdat ze daar wel ziekjes van kunnen worden na ongeveer een week

2 jaar geleden

Nou het is goed mee gevallen! Bij de tweede prik wat tranen maar al snel afgeleid door de bal die ze had gekregen van de mevrouw. Ze was al wel vrij snel moe, ligt nu lekker op bed.

2 jaar geleden

Hier ook alles weer overleefd. Even dikke tranen met zetten maar ook vrij snel weer goed. Was 4 dagen geleden wel al Bach bloesem gaan geven dus hopelijk net als de vorige keer dat hij nul bijwerkingen heeft.

2 jaar geleden

Hier moest hij wel huilen maar snel getroost. Wel 1-2 dagen erna niet lekker met koorts/verhoging. Maar verder gewoon vrolijk!

2 jaar geleden

Onze zoon lachte toen ze de prikken zetten. Maar later op de dag en een dag erna wel koorts en hangerig.

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Gewoon in de bovenbeentjes toch?
Jep

2 jaar geleden

Ze had hier wel wat meer last van dan de vorige prikjes. Erg huilerig de hele dag. Naja ineens gillen en in een zware huilbui uitbarsten uit het niets de hele dag. Let op iedereen. De 14 maanden prik zit nog een heftigere tussen die zelfs na 5 dagen nog kan etteren zeiden ze. Ik heb hier de afspraak vervroegd ivm vakantie. Ze wilde wel dat ze voor de vakantie hiermee inge毛nt was. Maar wel iets om rekening mee te houden als je vakanties gepland heb staan dat je niet vlak erna weg moet 馃槄

2 jaar geleden

Hij is nu toch wel huilerig en hangerig. Zo zielig