26 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar, wij zitten ook al 2 weken met een 15 maanden oude dochter die snachts slecht slaapt.
De ene keer ligt ze een uur te kletsen maar nu al een aantal nachten wordt ze om het uur ontroostbaar wakker.
Overdag slaapt ze soms maar driekwartier …
Misschien toch de 15 maanden slaapregressie? Al lijkt die van 12 maanden nooit over te zijn gegaan bij ons 🙈
2 jaar geleden
Slaapregressies kunnen een paar weken duren, en het klinkt wel alsof je daarmee te maken hebt!
2 jaar geleden
Hier hetzelfde, inmiddels al 3 weken. In combinatie met ziek zijn, doorkomende tandjes en de vaccinatie van het CB. Al lijkt de slaapregressie wel wat op z'n retour, ze doet weer middagdutjes van 1,5-2 uur en weigert in ieder geval geen dutjes meer of om in de avond te slapen. De laatste nachten waren wel moeizaam nog maar ze had ook koorts als bijwerking van de vaccinatie. Dus stiekem hoop ik...... 🤞
2 jaar geleden
Ach troost jullie, hier is het al 15 maanden zo. Dus het kan altijd erger.
2 jaar geleden
Hier ook.. hij slaapt al 15 maanden slecht maar de laatste week is het een nog groter drama.... Ik heb wallen tot aan mijn kin.. hij is heel verdrietig snachts...
Ik moet het al 2 maandjes allemaal alleen doen en dat slecht slapen en 1000 x wakker begint nu echt wel op te breken.. overdag is hij blij (ook op de crèche) en slaapt ook redelijk goed
2 jaar geleden
Reactie op Roan1991
Zo begon het bij ons helaas wel, tijdens het slapen ineens krijsen maar dan ...
Dat herken ik ook, zo begon het bij ons ook. Soms wel 20 minuten lang op en af krijsen in haar slaap. We zijn er een paar keer naar toe gegaan maar dan raakt ze helemaal overstuur.
2 jaar geleden
Reactie op Beardeddaddy1976
Oh jeetje!! sterkte ❤️
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Hier slaapt hij nog steeds mooi door. Maar sinds een week krijst hij uit he ...
Mijn dochter doet dit ook sinds een week. Volgens mij is dat omdat ze nu dromen. De eerste keer schrok ik me dood en stond ik binnen 10 seconden naast haar, ze raakte daardoor nog meer overstuur en duurde het 1,5 uur voor ze weer in slaap viel Toen het nog eens gebeurde hebben we even gewacht en binnen 2 minuten lag ze weer te slapen. Ik daarentegen zat weer rechtop in bed 🤣
2 jaar geleden
Haha precies mijn gedachte
2 jaar geleden
Reactie op Nvb86
Mijn dochter doet dit ook sinds een week. Volgens mij is dat omdat ze nu dr ...
Haha dit doet onze kleine ook best vaak. En we wachten altijd heel even. En meestal ebt het na 1 minuut weer weg. Soms lijkt het net of je kindje dan helemaal overstuur is. Maar dan ligt ie gewoon te dromen😅🙈😂
2 jaar geleden
Reactie op Nvb86
Mijn dochter doet dit ook sinds een week. Volgens mij is dat omdat ze nu dr ...
Ik dacht dus ook aan dromen. Wel vervelend dit. Denk je alles gehad te hebben. Ik kijk voorlopig mee op de camera wat hij doet. Ondanks dat het echt overstuur krijsen is duurt het soms nog geen minuut. Het voelt niets alsof ik hem moet gaan troosten. Maar ja zit ook rechtop in bed, klaar om te rennen indien nodig 😂
2 jaar geleden
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die niet weet wat een nacht slapen betekent 😉