26 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde, nu vanaf vorige week maandag 😬. Dacht zelf dat het bij mijn zoontje aan tandjes of 14-maanden vaccinatie lag maar zou ook zomaar kunnen zijn dat hij nachtmerries heeft, wist niet dat dat vanaf deze leeftijd begon.. ik ben zelf net zwanger dus heb het er wel zwaar mee, hij slaapt gelukkig meestal zelf snel weer in maar ik ben daarna klaar wakker..
2 jaar geleden
Amai, veel herkenbare verhalen hier..
15 maanden nu, overdag slapen is nog steeds ok. Maar nu al 3 nachten op rij echt 2u lang wakker 😴 en echt willen opstaan en er alles aan doen om dat te krijgen..
Ik ben ook zwanger van nr 2, dus vermoeidheid check 😴😴😴
2 jaar geleden
Wat fijn om al die herkenbare verhalen hier te lezen. Mijn zoontje is nu 15.5 maand. Denk dat ik vanaf z'n geboorte misschien 3 nachten heb doorgeslapen. Maar de laatse 2 weken is het nog erger dan normaal. Gillend wakker worden en niet rustig te krijgen! Begin er nu toch wel steeds slechter tegen te kunnen. Begin deze nachten toch wel echt steeds slechten te trekken!
2 jaar geleden
Hier is het ook al sinds zijn geboorte zwaar met slecht slapen. Rond 7 maanden met een slaapcoach gezeten en dat heeft toen zeker geholpen. Nu wordt hij weer rond 4:30 wakker 😮💨 dus morgen uiteindelijk maar weer met een slaapcoach zitten en hopelijk helpt dat. Ook zwanger van de tweede dus extra slaap kan ik wel gebruiken.