77 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is van 11 juni en loopt ook nog niet los. Wel met een loopwagentje en langs de meubels. En hij klimt ook op klimrekjes/speeltoestellen. Maar zelfs aan de hand lopen doet hij niet graag, dan laat hij zich vallen. Komt vanzelf wel zodra hij eraan toe is

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is van 12 juni en loopt los sinds ongeveer eind augustus. Hij kan ook nu ongeveer 3 weken zelf rechtop gaan staan zonder zich ergens aan op te trekken.

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje (14 maanden) loopt ook nog niet los. Loopt langs meubels en met 2 handjes vast. Vandaag zijn eerste echte losse stap gezet. Maakte me ook vaak druk omdat hij nog niet kon lopen en (veel) dreumers al wel maar alles op zijn tijd

茅茅n jaar geleden

Mijn meisje zet sinds maandag stapjes los. Het begon bij opa en oma toen wij aan het werk waren en savonds bij ons thuis. Meerdere keren los, maar ook nog wat wankel en dan kruipt ze liever. Thuis en bij oma wil ze wel lopen, bij de opvang wil ze alleen maar aan 2 handjes lopen.

茅茅n jaar geleden

Ja, met 14,5 maand liep hij los.

茅茅n jaar geleden

Mijn jongste loopt al sinds 12,5 maand los en sinds 13,5 maand kan hij ook zonder hulp zelfstandig opstaan. Mijn andere twee kinderen waren 14,5 maand bij de eerste stapjes dus ze hebben allemaal hun eigen tempo.

茅茅n jaar geleden

Mijn lieve meisje van 27 mei, loopt nog nul, noppes, nada馃檲 gaat ook nog niet zelf staan. Komt vanzelf 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Nope (5juni) stapt wel aan de bank en aan 1 hand

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mvvk

Mijn zoontje is van 11 juni en loopt ook nog niet los. Wel met een loopwage ...
Idem hier! 馃檵

茅茅n jaar geleden

Nee, zet nog geen enkel stapje. Alleen optrekken tot staan 馃槉

茅茅n jaar geleden

Onze zoon loopt los. 2 weken geleden deed hij zijn eerste wankele stapjes los, en sinds dien is het rap gegaan. Loopt nu de hele kamer door en gaat ook zonder hulp staan. Kruipen is ineens helemaal over馃槄

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter van 4 juni kon met 11 maanden hurken en zelfstandig staan, maar duurde tot 13,5 maanden tot los liep.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Livia 馃懚

Nee, zet nog geen enkel stapje. Alleen optrekken tot staan 馃槉
Zelfde. Optrekken tot staan en soms een klein stapje langs de bank of tafeltje

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is van 2 juni en loopt sinds 3 weken los

茅茅n jaar geleden

Mn dochter loopt al vanaf 11 maanden.

茅茅n jaar geleden

Niet los, niet aan de hand en pas een enkele een soort van gelopen achter een loopwagen. Loopt wel overal langs en steekt steeds makkelijker/beter over.

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje was bijna 15 maanden toen hij losliep! En sindsdien kruipt hij ook niet meer en gaat het zo hard. hij holt soms ook (niet heel stabiel en op sokjes glijdt hij soms weg馃槀) Hij is zaterdag 16 maanden oud.

茅茅n jaar geleden

Onze kleine van 3 juni loopt sinds 2,5 week los

茅茅n jaar geleden

Dochter van 18 juni. Op 30 augustus ging ze plots rechtstaan en wandelde ze meteen keigoed. 2 dagen later kroop ze niet meer, alleen nog stappen. Ze valt nog wel geregeld.

茅茅n jaar geleden

Vanaf 13 maanden paar pasjes. En vanaf 14 maanden alleen maar lopen en het kruipen achterwegen gelaten.