77 Reacties

één jaar geleden

Hier liep ze met 10 maanden langs de bank enzo en een paar kleine pasjes los. 2 weken voor haar verjaardag liep ze volledig los en wilde niet meer kruipen.

één jaar geleden

Dochter 15 maanden (24 juni) loopt niet los en staat ook nog niet los. Ze stapt wel rond de tafel, langs de bank enz. Nog niet aan het handje.

één jaar geleden

Reactie op Mariekje1988

Mijn lieve meisje van 27 mei, loopt nog nul, noppes, nada🙈 gaat ook nog ni ...
Onze dochter van 2 juni ook niet!

één jaar geleden

Dochter 15 maand (18-6-21) stapt aan de hand, langs de tafel, langs de bank, maar los nog niet idd! :)

één jaar geleden

Nóg niet maar heeft al wel zo nu en dan wat stapjes los gezet! Voor nu is het aan de hand lopen het veiligste voor hem 😌

één jaar geleden

Reactie op Nanda8

Nóg niet maar heeft al wel zo nu en dan wat stapjes los gezet! Voor nu is h ...
Oh en ons zoontje is van 9juni

één jaar geleden

Mijn dochter was vergeleken met alles best laat…. ze was sociaal wel al heel vlug met dingetjes. Nu met 15 maanden loopt ze ( wat ik dus niet verwacht had omdat ze met alles fysiek zo “laat” was) Idd alles op eigen tempo

één jaar geleden

Reactie op Leenp

Dochter van 18 juni. Op 30 augustus ging ze plots rechtstaan en wandelde ze ...
Grappig. Dochter van mij loopt precies gelijk op met jou! Ze is van 10 juni en begon te lopen vanaf 21 augustus

één jaar geleden

Dochter van half juni liep met 13 maanden los.

één jaar geleden

Hier een zoontje van ruim 15 maanden. Loopt nog niet en trekt zichzelf ook nog niet op tot staan. Hij schuift overal heen op z'n billen. We zijn bij de fysio geweest maar die vond het niet zorgelijk. Hij is, zoals ik hieronder ook ergens las, wel heel ver met verbale ontwikkeling: egel, eend, aap, bord, mes, trekker, auto, en hij doet de geluiden na van de hele kinderboerderij 😆 moet wel zeggen dat ik hoop dat het lopen snel een keer gaat komen, want hij is zo'n 13 kilo 😅

één jaar geleden

Ons zoontje is van 2 juni en loopt sinds 13,5 maand echt los, zeg maar dat hij helemaal niet meer kruipt maar echt over is op lopen. Zijn eerste losse stapjes waren met 12 maanden maar dat was echt mini maal.

één jaar geleden

Zoontje van 23 juni loopt sinds 13 maanden zelfstandig.

één jaar geleden

Mijn zoontje is van 26 mei en loopt nog niet los. Wel aan de tafel, bank etc. Achter zn loopkar gaat het ook hartstikke goed, aan 1 hand zet hij een paar stapjes en gaat dan lekker op zn billen zitten😂 hij heeft er nog geen zin in😂

één jaar geleden

Mijn zoontje (11juni) liep met 10 maanden al los. Mijn oudste dochter liep met 12 maanden en m’n middelste dochter met 14 maanden

één jaar geleden

Zoontje van 29 juni loopt al los van zijn 11 maanden.

één jaar geleden

Dochter loopt sinds de zomervakantie los (ze was toen 15 maanden) en nu rent ze bijna.. snel gaat dat 🤣

één jaar geleden

Dochter van 23-juni loopt alleen langs de meubels en achter haar loop kar en aan de hand, los nog niet

één jaar geleden

12 mei, loopt alleen langs meubels en achter de loopkar (of tenminste, de loopkar rolt weg dus hij moet wel mee.. :p )

één jaar geleden

Mijn zoontje liep net na zn eerste verjaardag. Hij is nu 16 maanden en rent inmiddels.

één jaar geleden

Onze dochter rent al los. alleen met drempels moet ze voorzichtig doen. als ze moe is valt ze vaak. Klimt ook op trappen en is als ze het wilt in 5 sec. boven.