77 Reacties

茅茅n jaar geleden

18 juni Aan de hand (niet stabiel)

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter van 25juni loopt sinds 2 weken na haar eerste verjaardag los.

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje is van 8 juni. Kon pas laat zelf rechtzitten en is super laat gaan kruipen. 2 weken later begon hij langs alle meubels te lopen. Dus kruipen heeft hij amper gedaan. Aan 13 maanden exact zijn eerste losse stapjes gezet. Inmiddels loopt hij nu volledig los. Vond het zelf dus ontzettend traag gaan allemaal. Maar dan plots uit het niets ging alles te snel voor me 馃グ Ik vind het trouwens 1 van de allermooiste mijlpalen het stappen 馃槏

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje van 27 juni begon met 13 maanden los te lopen.

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is van 19 juni en loopt sinds 3 weken zelfstandig. Sinds deze week kruipt ze bijna niet meer en heeft ze echt voorkeur om te lopen 馃槍 aan de hand wilt ze niet, ze wilt het zelf doen hahah

茅茅n jaar geleden

Hier van 8 juni. Loopt overal langs, aan twee handjes en heel wiebelig en wankel aan een handje. Een handje vindt hij ook niet zo leuk. Dus wij mogen nog even wachten tot hij loopt!

茅茅n jaar geleden

Ja, sinds een maand of twee. Eerst een paar stapjes, toen lange stukken lopen, kort daarna al rennen en nu ook dansend door de kamer heen. Niet gedacht dat dat zo snel zou gaan!

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter van 9 juli loopt sinds een week zelf. Nog wel wankel soms.

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is van 15 juni en loopt helemaal los, zelfs stukjes rennen als je haar achterna zit 馃槀 Ging opeens heel snel toen ze haar eerste stapjes zette, sindsdien niet meer gekropen

茅茅n jaar geleden

16 maanden en loopt nog niet los. Wel langs meubels/loopkar.

茅茅n jaar geleden

hier loopt ze sinds een week na haar verjaardag los. nu 5 maanden verder rent ze als een malle 馃ぃ armen achteruit alsof ze superwomen is

茅茅n jaar geleden

Zoontje van 2/6 loopt sinds 15/7 los. Maar gaat nooit de kant op die ik wil 馃檲

茅茅n jaar geleden

Dochter van 29 mei (35+4 geboren) loopt nu ongeveer een maandje los. Vind het in de winkel ook geweldig om met een karretje te lopen hihi

茅茅n jaar geleden

Mijn dochtertje is van 1 juni, ze 'weigerd' sinds 2 dagen mn hand vast te pakken en wilt zelfstandig 'lopen' wat steeds beter gaat. Het is echt heel normaal.

茅茅n jaar geleden

Reactie op 12062021

Mijn zoontje is van 12 juni en loopt los sinds ongeveer eind augustus. Hij ...
Mijn dochter is ook van 12 juni en begin ook in augustus met lopen wat grappig!

茅茅n jaar geleden

Onze dochter wordt over 2 weken alweer 17 maanden (met 36 weken geboren), maar ze loopt sinds ze 15,5 maand is. Maakte een hele lange tijd helemaal geen aanstalten en ineens waren daar die eerste stapjes en toen ging het echt supersnel! Ik weet dat ieder kindje zijn of haar tempo aanhoudt, maar ik vond het toch best lang duren. Maar goed, ze heeft het nu dubbel en dwars ingehaald, we zijn er heel druk mee 馃槄

茅茅n jaar geleden

Ja die van mij loopt Los

茅茅n jaar geleden

Zoontje is van 25 juni. En loopt sinds een weekje of 6 los. Sinds een week of 2 ook echt stevig! Leuk om te zien hoe dat zo snel steeds beter gaat 馃槂

茅茅n jaar geleden

Dochter van bijna 16 maanden (8 juni) liep midden juli. Maar klem je niet op andere kindjes vast hoor! Ik werk in de kinderopvang heb een kindje die ook 8 juni geboren is maar die loopt ook nog niet. Het komt wanneer het kom

茅茅n jaar geleden

Wat leuk! Ik heb ook een dochter van 7 juni 馃グ馃グ Zij loopt nu net 3 weken los. Mijn zoontje liep ook pas met 15 maanden.