77 Reacties

茅茅n jaar geleden

En sorry even offtopic. Maar je naam.. dans jij ook??

茅茅n jaar geleden

Onze muiter is van 10 juni en kan sinds een week zich optrekken tot staan. Dit doet hij nu af en toe( kat uit de boom kijker) de beweging van lopen doet hij als we hem goed vasthouden en dan een paar pasjes

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is nog steeds een kontschuiver. Gaat daar heel snel mee en heeft totaal niet de behoefte om te gaan staan aan iets of optrekken. Lopen doet ze wel aan twee handen, stapjes zetten is het dan. Verder nog niks. Maak me er niet druk om, t komt vanzelf haha

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter loopt ook niet los. Alleen aan handje en is 16 maand

茅茅n jaar geleden

Deze hier is van 27 mei en loopt los sinds 1 juli en rent alle kanten op

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje van 22 juni loopt al sinds dat die 7 maanden was langs de tafel en aan de hand en sinds 8,5 maand los. Hij rent nu overal naar toe, klimt letterlijk overal op en ik mis de tijd de tijd dat hij nog kroop (wat die overigs met 6 maanden al deed)

茅茅n jaar geleden

Hier een dochter was met alles zoals zitten en kruipen super laat en kan al los stappen aan precies 14maand

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter van 16mnd loopt nog niet. Zelfs nog niet rechtstaan maar daar is ze nu wel in aan het oefenen! Ze zal een laat lopertje zijn 馃槈馃槈

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is 16 maanden en loopt enk langs de tafel/bank en aan 2 handen. Sinds kort redelijk goed aan 1 hand maar los vind ze nog eng merken we.. blijven oefenen!

茅茅n jaar geleden

Yay! Hier loopt ze sinds deze week volledig zelf. Net 16 maanden.

茅茅n jaar geleden

Hier sinds 13 mnd loslopen

茅茅n jaar geleden

Nouuuu hier nog steeds geen lopen , heeeel langzaam beginnen de stapjes opzij langs de tafel 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Livia 馃懚

Nouuuu hier nog steeds geen lopen , heeeel langzaam beginnen de stapjes opz ...
Hier ook hoor!

茅茅n jaar geleden

Nee wel aan 1 handje en soms 2 stapjes los

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter is geboren op 22 juni met 8 maanden. Ze is nu 16 maanden loopt nu sinds een week los

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is 16 maanden en loopt ook nog niet los. Wel aan handje! Consultatie bureau dacht aan fysio 馃槀 ik zei toen dat dacht ik niet.. komt vanzelf. Als ik alle reacties lees hoef ik me echt geen zorgen te maken. 馃グ

茅茅n jaar geleden

Het zullen die van 7 juni zijn, mijn zoontje is ook van 7 juni en loopt los bij iedereen behalve mama en papa馃お. Dan is het handje vasthouden en liefst pakken haha. Komt wel vanzelf!