63 Reacties

2 jaar geleden

Wat leuk! Wanneer is jullie meisje jarig? Wij gaan voor Woezel en Pip. Wordt ons meisje helemaal vrolijk van🥰

2 jaar geleden

Ons meisje is gek op bloemen en roze haha. Binnen versieren we het roze/goud en buiten met bloemenslingers etc. Wij houden het op 1 dag. Lekker samen met familie en vrienden.. Verder maak ik zelf een bumba taart want daar is ze ook gek van... Heb er zo zin in. Wat gaat het snel he?!

2 jaar geleden

Wij gaan met z’n tweetjes lekker naar het buitenland en ik heb toch maar wat feestelijks gehaald voor op de kamer. Ik wil op de dag zelf dan lekker zwemmen of op het strand zijn met m’n meisje☺️

2 jaar geleden

Pff.. de tijd vliegt. Wij vieren het thuis met familie en paar vrienden. Ons thema word 'daisy', alleen kan ik nog niet zo veel vinden qua decoratie.. Wij wilden eigenlijk ook familie 1 dag en vrienden de dag erna ofzo doen. Maar dit lijkt me wel vermoeiend, dus dan maar een kleinere groep op 1 dag. En we gaan zelf een cakesmash shoot proberen, benieuwd hoe dat gaat verlopen..😅

2 jaar geleden

Wij gaan het thuis vieren met familie en vrienden, hebben een grote tuin. Hier als thema luchtballon&wolkjes, dat komt meer terug op de taart en andere sweets. Qua kleuren daarvan wel een backdrop met ballonnenboog.

2 jaar geleden

Wij zijn in zuid Frankrijk maar we gaan met een groep of 10 dus die dag gaan we wel vieren!!!

2 jaar geleden

Reactie op kimbeerly1992

Wat leuk! Wanneer is jullie meisje jarig? Wij gaan voor Woezel en Pip. Word ...
Ahhh wat schattig! Wat een leuke foto ook 😍 Onze prinses is de 11e jarig, kijken er zo naar uit!

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Ons meisje is gek op bloemen en roze haha. Binnen versieren we het roze/gou ...
Wat gaaf dat je de taart zelf maakt, ik zou dat echt niet kunnen hahaha 🙈 wij gaan een unicorn taart laten maken bij een bakker 😍

2 jaar geleden

Wij gaan met z’n tweetjes lekker naar het buitenland en ik heb toch maar wa ...
Leuk zeg! Super idee om de kamer een beetje te versieren 😍 heerlijk hoor op vakantie!

2 jaar geleden

Reactie op Baby M

Pff.. de tijd vliegt. Wij vieren het thuis met familie en paar vrienden. On ...
Hahahaha die cake smash zie ik zo veel voorbijkomen, die foto’s zijn echt te leuk 😍

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Wij gaan het thuis vieren met familie en vrienden, hebben een grote tuin. ...
Ontzettend leuk thema! Heel benieuwd hoe het eruit gaat zien 😍

2 jaar geleden

Reactie op Miimandy

Wij zijn in zuid Frankrijk maar we gaan met een groep of 10 dus die dag gaa ...
Ohhh lekker hoor! Nog meer vakantiegangers, lekker van genieten! 😍
We geven een feestje voor de opa’s, oma’s, ooms en tantes en een aantal vrienden die hij wel regelmatig ziet. We vieren het van 3 tot 6 zodat iedereen weer optijd de deur uit is 🙈 We doen een Nijntje thema en heb een twee laags Nijntje taart besteld. Verder maak ik uitgebreid hapjes klaar zodat toch iedereen aardig gevuld naar huis gaat. Ik hoop vooral dat hij een leuke dag gaat hebben en dat hij fijn met de kados kan spelen en dat er niet van alle kanten de hele tijd aan hem geplukt gaat worden want dat vindt hij echt niet fijn. De dag ervoor hebben we nog een fotoshoot met zijn 3tjes 👨‍👩‍👦💖

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

We geven een feestje voor de opa’s, oma’s, ooms en tantes en een aantal vri ...
Klinkt als een super leuke planning! En Jaa dat plukken en constant willen optillen en aanraken is soms weleens lastig hè 🙊

2 jaar geleden

Klinkt leuk! 🥳 Mijn kleine spruit is afgelopen dinsdag 1 jaar geworden 😊 wij vieren het overmorgen. Bij ons komen dichtstbijzijnde familie en vrienden die ze het afgelopen jaar heeft gezien. Geen voor haar onbekende mensen. Ze zijn welkom vanaf 14:30 en rond 17:30 krijgen ze wat te eten (grootschalig shoarma bakken buiten met salades en voor de kinderen broodjes knakworst en patat) en na het eten is het klaar. We zetten een tent buiten want met 23 mensen binnen kan de kleine ook niet kruipen. Hopelijk wordt het niet te slecht weer 🌞☂️ maar volgens mij zou het maar 14 graden worden zaterdag🙈 We hebben geen thema, een taart met billy en bam bam. Morgen halen we heliumballonnen op van Woezel en Pip 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Klinkt leuk! 🥳 Mijn kleine spruit is afgelopen dinsdag 1 jaar geworden 😊 ...
Ahh dat klinkt ook al zo gezellig! Super leuk om al jullie plannen te lezen 😍

2 jaar geleden

Wij geven een pizza party

2 jaar geleden

Wij vieren volgende week zaterdag alvast de verjaardag van onze kleine. Wij hebben een nijntje thema met een nijntje taart die we laten maken. Wij vieren het vanaf 3 uur. En om 6 uur bestellen we waarschijnlijk gewoon friet voor de gene die willen blijven eten. Helaas heeft ons zoontje sinds gisteren de waterpokken te pakken dus hoop maar dat z’n feestje kan doorgaan🙏🏻 Op z’n eigen verjaardag willen we als gezin miss naar de efteling of naar een dierentuin. Al willen volgens mij de opa’s en oma’s op z’n verjaardag ook nog graag langskomen.

2 jaar geleden

Zondag 19 juni is Ruby haar verjaardag en dan hebben we een groep van familie en vrienden (20pers) uitgenodigd. We hopen op mooi weer zodat we lekker in de tuin kunnen zitten. Voor die dag heb ik een heerlijke customised taart besteld, maak ik zelf een mooie balonnen guirlande en maak ik wat lekkere hapjes voor jong en oud. Wij kijken er zo naar uit! Maar toch ook weer spannend hoe snel de tijd gaat 💖 Wat geven jullie kado? Vond ik ook heel lastig! Uiteindelijk heb ik nu een leertoren op de site van Hello Archie besteld die ook om te bouwen is tot een tafeltje met bankje en daarnaast een mooi speelkleed voor haar nieuwe speelhoek (box is nu opgeruimd) en een tandenborstel van Luvion. Ik schrik er nu al van wat ik heb uitgegeven 🙈🙉

2 jaar geleden

Dit is een beetje het idee 😊