8 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op FemFF
Oo spannend joh. Ik heb hier geen ervaring mee maar hoop voor je dat het (w ...
Dankjewel 🥰
2 jaar geleden
Ik kan 2 vrouwen die het beide de eerste keer via ivf of iui zwanger zijn geraakt, en waarbij de 2 keer spontaan zwanger zijn geworden🤗
2 jaar geleden
Spannend hoor. Ik denk wel dat het kan. Onlangs iemand gehoord die na 5 jaar toch spontaan zwanger werd waarbij in de jaren er voor iui en ivf mislukt was. Ze zouden er eigenlijk mee ophouden en ineens bleek ze zwanger. Een andere dame bleek na 2 icsi zwangerschappen de 3e x spontaan zwanger.
Ken ook verhalen waarbij de 1e zeer moeizaam ging en de 2e super snel. Ik hoop dat dit bij mij ook zo is haha. Ik werd na 2 jaar en 3 miskramen blijvend zwanger. Wij gaan binnenkort voor de 2e beginnen en kijk er toch een beetje tegenop met mijn historie. Tegelijk hoopvol door de verhalen waar het de 2e x toch in 1x en snel goed ging.
2 jaar geleden
Spannend hoor. Ik denk wel dat het kan. Onlangs iemand gehoord die na 5 jaa ...
Ah nou ik hoop voor je dat het nu in 1x goed is, wat erg die miskramen zeg..
Ik denk vandaag wel ongesteld te zijn geworden.
Gisteren minimaal oud bloed verlies, vandaag minimaal rood/oud. Maar niet zoals altijd zeg maar. Normaal "stroomt" het eruit 😂. En nu is het echt bijna niks. Wel rugpijn etc.
2 jaar geleden
Ik! Na een traject van 3 jaar met daarin ook een miskraam, was ik eindelijk zwanger van ons prachtige zoontje Olivier, nu bijna 11 maanden oud. Ondertussen ben ik alweer 29,5 week zwanger van de 3e. 😜 Aangezien het bij ons via de natuurlijke gang niet mogelijk was is het wonderbaarlijk toch spontaan gebeurd.
Ik hoop dat jij dat ook mag meemaken! En geen traject meer in hoeft te gaan!
2 jaar geleden
Reactie op Rooskim
Ik! Na een traject van 3 jaar met daarin ook een miskraam, was ik eindelijk ...
Oh wat fijn! Gefeliciteerd 🥰