Zijn er nog meer mama's (en/of papa's) met een baby van 6 maanden oud of ouder die nog last heeft van darmkrampjes?
Als ik moeders spreek met een baby kijken ze me verbaasd aan. Word er onzeker van, ondanks dat dit mijn derde kindje is.
Hier ook derde kindje 😍 Maar ook hier last van zijn darmpjes hoor! Sinds een paar dagen poept hij echt zoooooo vaak vrijwel om de 2-3 uur, z’n poepert is er rood van 😔 Die darmpjes zijn nog zo in ontwikkeling is heel normaal hoor….. Sterkte ook voor je kleine
Hier ook nog veel last. Wij doen het terug rustiger aan met hapjes geven. Ik merk dat de laatste dagen het daardoor terug wat afneemt. Zo zielig om te zien telkens. Maar je bent dus niet de enige.
Ik merk dat wanneer wij hapjes geven na 16u hij krampjes heeft tijdens bedtijd. Doen wij dit ervoor dan lijkt het niet/minder te zijn. Zonder hapjes heeft hij eigenlijk geen krampjes meer gelukkig.
Hier ook derde kindje 😍 Maar ook hier last van zijn darmpjes hoor! Sinds e ...
Oh dit heeft mijn kindje nu ook! Echt al 4 dagen 7 poepluiers per dag, maar geen infectie ofzo te vinden. Kan dit door de hapjes komen? Wij geven wel al lang groentjes maar zijn gestart met fruit..