8 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook derde kindje 😍 Maar ook hier last van zijn darmpjes hoor! Sinds een paar dagen poept hij echt zoooooo vaak vrijwel om de 2-3 uur, z’n poepert is er rood van 😔 Die darmpjes zijn nog zo in ontwikkeling is heel normaal hoor….. Sterkte ook voor je kleine

2 jaar geleden

Hier ook nog wel (regelmatig in de nacht 😬) Vooral door de hapjes denk ik nu...

2 jaar geleden

Hier ook, elke dag +- half uur na hapjes (koud of warm maakt niks uit) volgens mij hapt hij teveel lucht mee ofzo 😞

2 jaar geleden

Hier ook nog veel last. Wij doen het terug rustiger aan met hapjes geven. Ik merk dat de laatste dagen het daardoor terug wat afneemt. Zo zielig om te zien telkens. Maar je bent dus niet de enige.

2 jaar geleden

Ik merk dat wanneer wij hapjes geven na 16u hij krampjes heeft tijdens bedtijd. Doen wij dit ervoor dan lijkt het niet/minder te zijn. Zonder hapjes heeft hij eigenlijk geen krampjes meer gelukkig.

2 jaar geleden

Beetje gek om te 'zeggen', maar fijn dat ik niet de enige ben. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen.

2 jaar geleden

Hier ook een moppie van 6 maanden en nog steeds krampjes. Gelukkig is dit overdag weg en alleen s nachts nog een issue.

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Hier ook derde kindje 😍 Maar ook hier last van zijn darmpjes hoor! Sinds e ...
Oh dit heeft mijn kindje nu ook! Echt al 4 dagen 7 poepluiers per dag, maar geen infectie ofzo te vinden. Kan dit door de hapjes komen? Wij geven wel al lang groentjes maar zijn gestart met fruit..