Mijn zoon slaapt inmiddels op zijn buik en hoewel hij daardoor veel beter slaapt, zorgt het er wel voor dat zijn luier in de nacht doorlekt. Ik heb een grotere maat geprobeerd, de luiers achterstevoren omgedaan (aanraden van cb), 2 luiers over elkaar. Niets helpt, tips?
Hi, ik had hier hetzelfde.. Mijn zoon slaapt ook op zijn buik. Wij gebruiken nu een luier van pampers in zijn maat en doen die achterstevoren aan en dan een pampers luierbroekje in een maat groter eroverheen. Sinds we dit doen lekt hij helemaal niet meer door.
Onze dochter ook een buikslaper, met pampers altijd doorlekken snachts!! Ze is 7,5 kg en nu 8 maanden. Sinds we over zijn gestapt op kruidvat luiers maat 4 (ligt uiteraard aan het gewicht) lekt ze niet meer door!
Hier ook een buikslaper en grote drinker overdag. Snachts heeft hij de baby dry broekjes van
Pampers een maatje groter aan, sindsdien geen lekkage meer wel een heeeeele volle “klapzak” smorgens altijd zoals wij zeggen🤪😅
Hier ook sinds paar weken een buikslaper en ook met normale luier doorlekken. Wij gebruiken etos luiers, normaal draagt hij maat 3 en voor snachts nu maat 4 luierbroekje en sinds we dat gebruiken, geen lekkage meer. Wel sochtends een heeeele volle luier haha
Probeer ook eens een groter rompertje of geen rompertje.
Misschien dat die net te strak zit.
Hier ook echt moedeloos geprobeerd.
Nu baby dry maat 5 en los rompertje
Bedankt voor de tips! Ik ga er zeker uitproberen, een grotere luier van Kruidvat en een loszittende romper hebben helaas nog niet gewerkt. Vanochtend weer alles nat! 😢
Ik heb de night pants besteld, maar Pampers maat 5 met een kraamverband erin heeft m vannacht ook droog gehouden. En ineens sliep ie tot 8.00 ipv 06.30
Zelf nog niet geprobeerd, maar ik lees ook vaak goede verhalen over een wasbaar over broekje (wat je normaal over de wasbare luiers doet ofzo?) Over de luier dragen voor de nacht