14 Reacties

2 jaar geleden

Dit heb ik meegemaakt met mijn laatste zwangerschap, tijdens eerste echo geen vruchtzakje niks te zien, zou al 6,5 weken zwanger moeten zijn volgens de berekeningen. Moest de week erop terug en toen zagen we zelfs een kloppend hartje. Toen pas was ik 6 weken zwanger zei ze.

2 jaar geleden

Wat vervelend en verwarrend, kan het zijn dat je onregelmatige cycli hebt en dus een heel late eisprong hebt gehad? Dan kan het zijn dat ze over een week wel wat zien. Het bericht van 12062021 is hoopgevend, ik hoop met je mee….. Sterkte en hopelijk zien jullie ook snel een kloppend hartje ❤️

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Wat vervelend en verwarrend, kan het zijn dat je onregelmatige cycli hebt e ...
Ja klopt ik heb een onregelmatige cyclus maar dan is het wel gek dat ze nu niks kunnen zien want het is echt tijdje geleden dat we gemeenschap hebben gehad. Moet zo bloedprikken en naar de gynaecoloog ik ben zo mega zenuwachtig en verdrietig ik vrees het ergste. Bedankt voor je berichtje❤️

2 jaar geleden

Reactie op Zwanger Van Nr 2

Ja klopt ik heb een onregelmatige cyclus maar dan is het wel gek dat ze nu ...
Heel veel succes en sterkte 💋 zal aan je denken! Laat je het even weten? 😘

2 jaar geleden

Ik ben net terug thuis. Ben 100% zwanger ziet er allemaal goed uit maar ben 7,5 week inplaats van 9 weken. Ik zit te denken om over te stappen naar een andere verloskundige! Ze hebben echt een mega fout gemaakt. Heb gisteren mega lang in de stress gezetten en bijna niet geslapen. Maar ben mega gelukkig nu na deze uitslag ❤️

2 jaar geleden

Ik ben net terug thuis. Ben 100% zwanger ziet er allemaal goed uit maar ben ...
Oooh waauw wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd 💙❤!!++

2 jaar geleden

Ohhhhh wat fijn krijg er kippenvel van VAN HARTE GEFELICITEERD 💖🌈🌈🌈🌈🌈

2 jaar geleden

Gefeliciteerd!!😍 Wist stiekem dat het zelfde geval was als bij mij en weet precies hoe je je voelde tot je weer een echo had. In het ziekenhuis waren ze zo direct dat ze toen tegen mij zeiden dat ik misschien niet ‘meer’ zwanger was🤷🏻‍♀️. Ben toen ook vanuit ziekenhuis overgestapt naar een verloskunde, voelde veel fijner

2 jaar geleden

GEFELICITEERD!

Gefeliciteerd!! ♥️

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? Van harte! Als je gevoel niet goed is zal ik ook overstappen je moet nog zo vaak er heen en dan moet je gevoel goed zitten 😊

2 jaar geleden

Reactie op ChaChaTango

Hoe gaat het nu met je? Van harte! Als je gevoel niet goed is zal ik ook ov ...
Lees nu pas je berichtje het gaat super goed ik heb maandag weer een afspraak maar dan gewoon in het ziekenhuis! En dan ben ik al weer 14 weken gaat zo snel. Ze heeft echt een fout gemaakt ben nog weer terug geweest maar dan mijn eigen verloskundige die ging nog even de foto bekijken want ze had een foto gemaakt van mijn lege baarmoeder was dus geen baarmoeder🤦🏽‍♀️. En die vrouw zit al 30 jaar in het vak die deze grote fout heeft gemaakt. Maar ben blij dat nu alles gewoon goed is.

2 jaar geleden

Fijn nieuws zeg, van harte gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Reactie op Mandy.

Fijn nieuws zeg, van harte gefeliciteerd!
Oh dit is al een ouder topic zie ik nu.. maar even goed gefeliciteerd! 😄