14 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, Ik herken het niet maar mijn zoontje kan nog niet stabiel zitten. Ik zag dit een keer bij iemand en wil het ook kopen voor als hij gaat lopen en zitten. Misschien iets voor je zoontje. https://www.bol.com/nl/nl/p/veilige-baby-hoofd-bescherming-kussen-safe-baby-head-protector-faqood/9300000018858004/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-114097273679-S-293946777986-9300000018858004&gclid=CjwKCAiAsNKQBhAPEiwAB-I5zVmLBL9tLyU77K9fqxafF0eMNSg_HahklDzx0GSrmqy4qHjnSWJT-RoC7v4QAvD_BwE

2 jaar geleden

Niet naar achteren maar bij de eerste kruippogingen had ze wel de neiging om op haar gezicht te vallen. Dood eng, hele woonkamer vol met kleden en matten gelegd maar uiteraard ging ze iedere keer precies daarnaast kruipen. Gelukkig was het maar een paar dagen toen was ze ineens veel stabieler. Ze probeert nu ook te gaan staan en zich overal aan op te trekken en vangt zichzelf heel goed op als ze valt. Ik hoop voor jou dat het ook maar een paar dagen is dat je hartverzakkingen krijgt 😄

2 jaar geleden

Reactie op Melisz27

Hoi, Ik herken het niet maar mijn zoontje kan nog niet stabiel zitten. Ik z ...
Trouwens aliexpress veel goedkoper zag ik net😇

2 jaar geleden

Kan hij zelf al van zit naar lig en andersom?

2 jaar geleden

Deed onze zoon ook. Ik heb het voedingskussen naar beneden gehaald en die legde ik in die periode om hem heen

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Kan hij zelf al van zit naar lig en andersom?
Nee nog niet. Het is niet zo'n buikligger, maar hij begint nu z'n knieën onder zich te trekken.

2 jaar geleden

Reactie op Karin2005

Deed onze zoon ook. Ik heb het voedingskussen naar beneden gehaald en die l ...
Aaah oké, en een idee waarom hij dit deed? Ik merk nu dat ie ieder moment aangrijpt om te gaan staan en hij wordt ook helemaal blij van staan en lopen 🙈

2 jaar geleden

Helemaal hetzelfde hier!

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Nee nog niet. Het is niet zo'n buikligger, maar hij begint nu z'n knieën on ...
Dan zou ik op z'n buik liggen meer oefenen, waarschijnlijk als hij meer spierkracht heeft valt ie ook minder achterover. Als hij zelf kan zitten dan hebben ze ook de coördinatie beter.

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Nee nog niet. Het is niet zo'n buikligger, maar hij begint nu z'n knieën on ...
Ze leren het het beste als ze zelf gaan zitten. Eersr vanuit buikligging naar kruipstand en dan gaan zitten. Zo kunnen ze ook zelf weer terug gaan in kruip stand. Misschien wil hij niet meer zitten maar kan hij niet anders dan zich laten vallen.

2 jaar geleden

bij mij doet hij het als hij net zit. hij hoopt denk ik, dat ik hem weer oppak en dat hij dan mag staan wat hij nog niet los kan. helemaal boos als ik hem niet pak. maar ook wel eng want hij knalt echt naar achteren. hij kan heel goed zelf zitten dus t is echt bewust naar achteren gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Joow34

bij mij doet hij het als hij net zit. hij hoopt denk ik, dat ik hem weer op ...
Ja hier precies hetzelfde, ook boos en gefrustreerd als ik niet doe was hij wil. Hij kan prima zitten inderdaad, dus het is echt doelbewust laten vallen ja. Moet hem van het cb wel mee bellytime aanbieden zodat ie leert kruipen en vanuit buik naar zit. Maar hoor ook van kindjes die dat stuk gewoon volledig overslaan 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Dan zou ik op z'n buik liggen meer oefenen, waarschijnlijk als hij meer spi ...
Daar ligt het niet aan haha, meneer kan prima zelfstandig zitten, hij heeft alleen bedacht dat zitten niet meer leuk is op dit moment 🙈 maar volgens mij speelt sprong 6 ook nog op de achtergrond, dus wie weet is het meer een fase

2 jaar geleden

Mijn dochter deed precies het zelfde. Korte tijd later ging ze kruipen.