8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb het met mijn zoontje gehad toen bleek die het rs virus te hebben. Maar hier kwamen we pas na 8 weken verkouden zijn achter. Hopelijk valt het straks mee. Heel veel succes🍀

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Ik heb het met mijn zoontje gehad toen bleek die het rs virus te hebben. Ma ...
Oh echt? Had die voorderest nog ergens last van? Onze dochter is heeel verkouden, eten gaat daarom ook wat moeizamer. Maar voorderest niks eigenlijk.. Is er toen wat aan gedaan?

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit al een half jaar, ze is vaak ook benauwd. Gisteren eindelijk een afspraak bij de kinderarts gehad, maar niks uitgekomen. Is waarschijnlijk de weerstand die gewoon op zijn laagst is, en nog moet ontwikkelen. We hebben pufjes om de luchtweg te verwijden zegmaar (om beter adem te kunnen halen), die geven we als we denken dat het nodig is. Verder gaf de arts aan om vaak zoutoplossing te geven.

2 jaar geleden

Oh echt? Had die voorderest nog ergens last van? Onze dochter is heeel verk ...
Hij was hier alleen maar het hoesten en toen die heel diep ging inademen heb ik de HAP gebeld. Daarna zijn we opgenomen voor een nachtje en hebben ze hem aan de monitor gelegd en uiteindelijk een zuurstofbrilletje. Maar hier was die na een paar uur alweer vanaf gelukkig. Hopelijk is het bij jullie niet zo erg.

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Mijn dochter heeft dit al een half jaar, ze is vaak ook benauwd. Gisteren e ...
Vervelend zeg... helpt het wel? Die puf ? Onze dochter us toen zw 6 weken was heel verkouden geweest en hebben ook een tijd een puf grhad voor de benauwdheid ..

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Hij was hier alleen maar het hoesten en toen die heel diep ging inademen he ...
Wel fijn dat iemand dan even meekijkt en monitort! We zijn nu onderweg dus gen benieuwd..

2 jaar geleden

En??

2 jaar geleden

Ze heeft een luchtweginfectie