18 Reacties

2 jaar geleden

Alleen al dat je twijfelt is BELLEN!!

2 jaar geleden

Bellen! Of direct naar de seh!

2 jaar geleden

Ik werk zelf op de hap, zou even bellen! Sterkte

2 jaar geleden

Zeker even bellen!

2 jaar geleden

Heb gebeld moet het toch nog een dag aankijken, omdat de kans groot is dat ze bij de HAP hetzelfde zeggen.

2 jaar geleden

Heel raar! Ik snap niet dat je niet mag komen als de koorts al zo lang aanhoudt. Zou op je strepen blijven staan

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Heel raar! Ik snap niet dat je niet mag komen als de koorts al zo lang aanh ...
Helemaal.mee eens. Ik was zeker langs gegaan.

2 jaar geleden

Bij twijfel zou ik zeker bellen♡ onze zoon toen ook naar huis gestuurd en 1 dag later uitgedroogd met keel en dubbele oorontsteking opgenomen in het ziekenhuis!!!!

2 jaar geleden

Heb je iets gekregen voor z'n oren? Heeft ie veel snot/is hij verkouden? Dan zou neusspray wel kunnen helpen Jongere kinderen krijgen snel koorts, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon aandringen op een afspraak.

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Heb je iets gekregen voor z'n oren? Heeft ie veel snot/is hij verkouden? Da ...
Nee hij heeft helemaal niks gekregen ze zeggen alleen neusspray gebruiken. Ik hoop maar dat het morgen beter gaat anders ga ik zeker langs

2 jaar geleden

Je zou ook zijn bedje/matrasje wat schuin kunnen leggen. Dan is er iets minder druk op zijn oortjes. Wat bij ons ook beter hielp dan paracetamol was nurofen! Mag je maar 2 of 3 dagen geven maar daar ging hij beter op. Neusspray idd gebruikte wij ook! Heel sneu om je kindje zo te zien...ik snap het helemaal!veel beterschap en succes♡

2 jaar geleden

Ik was nog snel naar de supermarkt geweest voor nurofen maar kon niks vinden die voor kinderen was geschikt. Ze zeggen bij de HAP gewoon hij plast nog steeds en hij reageert dus het is niet erger als gisteren bij de huisarts

2 jaar geleden

Reactie op Mar0202

Nee hij heeft helemaal niks gekregen ze zeggen alleen neusspray gebruiken. ...
Neusspray helpt bij de oren! Dat in z'n oor komt omdat het snot minder makkelijk afgevoerd kan worden doordat de buis van Eustatius nog heel klein is. Dus neusspray is goed advies.

2 jaar geleden

Dit lijkt echt precies mijn verhaal van afgelopen week. Mijn dochter heeft ook 3 dagen 40.6 graden koorts gehad… ook met haar naar de huisarts en uiteindelijk doorgestuurd naar de seh. Zagen ook dat haar oren en keel rood waren. Verder was alles oké. Ze heeft nu wel antibiotica en dat slaat volgens mij wel aan. Is jou zoontje vaker ziek met ontstoken keel en oren?? Wij hebben hiervoor een doorverwijzing gekregen voor de KNO.

2 jaar geleden

Reactie op RomyBr

Dit lijkt echt precies mijn verhaal van afgelopen week. Mijn dochter heeft ...
Dit is de eerste keer dat hij het heeft hoop toch niet dat hij het vaker gaat krijgen want het is zo zielig om ze zoveel pijn te zien lijden. Ze zeiden nog ze geven niet snel antibiotica bij kleine kinderen.

2 jaar geleden

Reactie op Mar0202

Dit is de eerste keer dat hij het heeft hoop toch niet dat hij het vaker ga ...
Klopt helemaal hoor, maar mijn dochter is zo vaak ziek en non stop verkouden! Daarom antibiotica gekregen ( waar is zelf helemaal geen fan van ben) Beste medicijn is toch lekker bij mama en veel slapen. Ik heb afgelopen dagen uren met haar gezeten. Nu is ze weer aan de beter hand! Als ze keelontsteking heeft dan geef ik haar soms een ijsklontje of een waterijsje dat verzacht wat.

2 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad!! Ruim 5 dagen bijna 41 graden koorts en écht ziek. Op de 6e dag was de koorts ineens weg en nog 2/3 dagen later was hij weer de oude… Vaak kleine beetjes drinken aanbieden, uitdroging tegen gaan is het meest belangrijk. Beterschap ❤️‍🩹

2 jaar geleden

Reactie op annnnnnne

Wij hebben precies hetzelfde gehad!! Ruim 5 dagen bijna 41 graden koorts en ...
Drinken gaat nu gelukkig beter de koorts is vandaag ook minder en heb nog geen zetpil gebruikt vandaag. Hopelijk is hij snel weer de oude