18 Reacties
2 jaar geleden
Heb je iets gekregen voor z'n oren? Heeft ie veel snot/is hij verkouden? Dan zou neusspray wel kunnen helpen
Jongere kinderen krijgen snel koorts, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon aandringen op een afspraak.
2 jaar geleden
Je zou ook zijn bedje/matrasje wat schuin kunnen leggen. Dan is er iets minder druk op zijn oortjes. Wat bij ons ook beter hielp dan paracetamol was nurofen! Mag je maar 2 of 3 dagen geven maar daar ging hij beter op.
Neusspray idd gebruikte wij ook!
Heel sneu om je kindje zo te zien...ik snap het helemaal!veel beterschap en succes♡
2 jaar geleden
Reactie op Mar0202
Nee hij heeft helemaal niks gekregen ze zeggen alleen neusspray gebruiken. ...
Neusspray helpt bij de oren! Dat in z'n oor komt omdat het snot minder makkelijk afgevoerd kan worden doordat de buis van Eustatius nog heel klein is. Dus neusspray is goed advies.
2 jaar geleden
Dit lijkt echt precies mijn verhaal van afgelopen week.
Mijn dochter heeft ook 3 dagen 40.6 graden koorts gehad… ook met haar naar de huisarts en uiteindelijk doorgestuurd naar de seh. Zagen ook dat haar oren en keel rood waren. Verder was alles oké.
Ze heeft nu wel antibiotica en dat slaat volgens mij wel aan.
Is jou zoontje vaker ziek met ontstoken keel en oren??
Wij hebben hiervoor een doorverwijzing gekregen voor de KNO.
2 jaar geleden
Reactie op RomyBr
Dit lijkt echt precies mijn verhaal van afgelopen week.
Mijn dochter heeft ...
Dit is de eerste keer dat hij het heeft hoop toch niet dat hij het vaker gaat krijgen want het is zo zielig om ze zoveel pijn te zien lijden. Ze zeiden nog ze geven niet snel antibiotica bij kleine kinderen.
2 jaar geleden
Reactie op Mar0202
Dit is de eerste keer dat hij het heeft hoop toch niet dat hij het vaker ga ...
Klopt helemaal hoor, maar mijn dochter is zo vaak ziek en non stop verkouden! Daarom antibiotica gekregen ( waar is zelf helemaal geen fan van ben)
Beste medicijn is toch lekker bij mama en veel slapen. Ik heb afgelopen dagen uren met haar gezeten. Nu is ze weer aan de beter hand!
Als ze keelontsteking heeft dan geef ik haar soms een ijsklontje of een waterijsje dat verzacht wat.